Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost oude prijs in het rood plaatsen
oude prijs in het rood plaatsen
01 mrt 2013 09:50
Hallo
Wat ik wou bereiken is dat wanneer ik een korting geef op een produkt dat de oude prijs doorstreept word en de nieuwe prijs zichtbaar komt...
MAAR de oude prijs komt dan in het rood te staan...
Ik dacht dat ik dit in orde had gekregen op www.pollardbaits.nl/shop/stoelen-bedden-...oogendijk-bed-detail
Maar als ik dan hier kijk :
www.pollardbaits.nl/shop/stoelen-bedden-en-slaapzakken/bedden
Staat het niet in het rood
Ik heb het ene in het rood kunnen zetten door met firebug te zoeken en dan in vmsite-ltr.css de aanpassing te doen...
Ik dacht dat het dan wel in beide gevallen goed zou zijn , maar dit is dus niet het geval...
Moet ik dit nu nog ergens veranderen of heb ik ergens verkeerd een aanpassing gedaan...
Kan ik ook het woord korting vervangen met "u bespaart"
Hopelijk is alles duidelijk
alvast bedankt
Wat ik wou bereiken is dat wanneer ik een korting geef op een produkt dat de oude prijs doorstreept word en de nieuwe prijs zichtbaar komt...
MAAR de oude prijs komt dan in het rood te staan...
Ik dacht dat ik dit in orde had gekregen op www.pollardbaits.nl/shop/stoelen-bedden-...oogendijk-bed-detail
Maar als ik dan hier kijk :
www.pollardbaits.nl/shop/stoelen-bedden-en-slaapzakken/bedden
Staat het niet in het rood
Ik heb het ene in het rood kunnen zetten door met firebug te zoeken en dan in vmsite-ltr.css de aanpassing te doen...
Ik dacht dat het dan wel in beide gevallen goed zou zijn , maar dit is dus niet het geval...
Moet ik dit nu nog ergens veranderen of heb ik ergens verkeerd een aanpassing gedaan...
Kan ik ook het woord korting vervangen met "u bespaart"
Hopelijk is alles duidelijk
alvast bedankt
- RedBull
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 mrt 2013 10:01 - 01 mrt 2013 10:04
Hoi,
Je maakt daar gebruik van een andere stijl, svp volgende keer de rechtermuis blokkade eerst opheffen(voor dat je iemand anders om hulp vraagt). Dit werkt voor mij in elk geval wat makkelijker. De kleur kun je wijzigen in vmsite-ltr.css omstreeks regel 341.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Maak je gebruik van Chrome, of Internet Explorer (9 of hoger)? Dan kun je op F12 drukken om de CSS definities te achterhalen.
Je maakt daar gebruik van een andere stijl, svp volgende keer de rechtermuis blokkade eerst opheffen(voor dat je iemand anders om hulp vraagt). Dit werkt voor mij in elk geval wat makkelijker. De kleur kun je wijzigen in vmsite-ltr.css omstreeks regel 341.
Waarschijnlijk met een taaloverride dat dit wel lukt.Kan ik ook het woord korting vervangen met "u bespaart"
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Maak je gebruik van Chrome, of Internet Explorer (9 of hoger)? Dan kun je op F12 drukken om de CSS definities te achterhalen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
01 mrt 2013 12:04
een taaloverride wil je hiermee zeggen dat ik in de taalbestanden iets moet aanpassen???
Ik heb al in de taalbestanden gekeken had daar korting gevonden , maar toen ik dat aanpaste veranderde er niets...
Ik heb al in de taalbestanden gekeken had daar korting gevonden , maar toen ik dat aanpaste veranderde er niets...
- RedBull
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 mrt 2013 12:08
In dit
draadje
staat een uitleg over taaloverrides.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden