Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Artikelen tonen naast het hoofdartikel

Artikelen tonen naast het hoofdartikel

07 mrt 2013 18:01
Hallo allemaal,

ik heb me echt rot gezocht, maar ik kan het simpelweg niet vinden en volgens mij is het zoiets gangbaars :blush:

Wat ik wil... is bij een artikel andere artikelen tonen. Dus bijvoorbeeld een bepaald kledingstuk en daarbij onder de aandacht brengen dat een sjaal, tas, schoenen of wat dan ook er ook leuk bij zijn.

Ik weet van Hikashop dat dit standaard aanwezig is bij het artikel zelf. Je kunt daar gewoon zeggen welke artikelen je nog meer wilt tonen, maar ik kan het niet vinden binnen VM. Ik gebruik VM 2.0 de laatste versie, laatste versie Joomla, alles up to date...

Iemand enig idee hoe dit te realiseren?

Alvast bedankt.

Marco
ps. nee ik bedoel niet subartikelen(!) Daar ben ik inmiddels achter dat dat iets heel anders is. Ik bedoel gewoon vrij te kiezen artikelen die ook getoond worden bij dat ene artikel.
  • IN2BIZZ
  • IN2BIZZ's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Artikelen tonen naast het hoofdartikel

07 mrt 2013 22:18
Hoi Marco,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

In Virtuemart 2.0 is deze functie ook ingebouwd:
In het Artikel ga je naar het tabblad "Speciale Velden" en je zoekt onder "Subartikelen" naar de zogenaamde verwante artikelen of verwante categorieën.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Je klikt op 1 afbeelding en daarna op Opslaan. Dan kan je meer artikelen e.d. kiezen. Iedere keer weer op Opslaan klikken

In de webshop worden de geselecteerde verwante artikelen onder elkaar getoond. door onderstaande CSS-code toe te voegen aan je Joomla template stylesheet (mag rustig helemaal onderaan):
Code:
div.product-field.product-field-type-R {width: 22%;float: left;margin-right:2%;} div.product-related-products {width: 100%;display: inline;} div.product-related-products h4 {margin-bottom: 10px;}
worden de verwante artikelen (maximaal 4) naast elkaar getoond.

De uitdrukking "Verwante Artikelen" kan je vervangen door je eigen tekst in de taal overrides
In Extensiebeheer > Taalbeheer naar tabblad Overrides op NIEUW klikken en zoeken naar waarde: Verwante

In het invulveld aan de rechterkant kan je je eigen tekst invullen en daarna OPSLAAN
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.587 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie