Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

In vm categorieen plaatsen zonder foto

18 apr 2013 22:46
Hallo,

Is het mogelijk om in vm categorieen te plaatsen zonder dat ik daar een foto bij moet voegen. Als ik nu geen foto gebruik dan krijg ik zo'n melding a la 'no image' en daar kom ik maar niet van af.

Ohof... kan ik van mijn vier categorieen alle artikelen laten zien? Want dat is wat ik eigenlijk zou willen. Dus, om maar een vb te geven, kan ik van mijn categorie 'Dekentjes met 3 kleuren' op dezelfde pagina alle driekleurige dekentjes laten zien?

Groeten
  • Pipoen
  • Pipoen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

18 apr 2013 23:40
Hoi Pipoen,

Door een zogenaamde 'output template override" kan je de afbeeldingen uit het categorie-template slopen.
Helaas zie ik geen mogelijkheid om de categorie-afbeelding uit te schakelen.

Ohof...
Je kunt in je Main menu vna Joomla een menu-item aanmaken met menu-type Virtuemart-categorie (en dat 4 keer)
Of bedoel je dat niet?
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

19 apr 2013 10:01
Is het proberen waard, hartelijk dank voor je tijd.
  • Pipoen
  • Pipoen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.639 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie