Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
VM: Onduidelijke foto's categorieweergave
27 mei 2015 14:01 - 28 mei 2015 18:43
Goedemiddag,
Wie kan mij helpen of vertellen met het volgende probleem. Ik heb een Joomla website 3.3 Op de desktop versie zijn alle afbeeldingen haar scherp. Maar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig. Wanneer men op de afbeelding
klikt dan is deze wel haar scherp. Iemand een idee om dit te verhelpen? Ik ben nieuw in deze wereld en hoop dat iemand
mij een stukje wil helpen? Het gaat om de website: www.robinswoondeco.nl
Mvg Dennis
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Wie kan mij helpen of vertellen met het volgende probleem. Ik heb een Joomla website 3.3 Op de desktop versie zijn alle afbeeldingen haar scherp. Maar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig. Wanneer men op de afbeelding
klikt dan is deze wel haar scherp. Iemand een idee om dit te verhelpen? Ik ben nieuw in deze wereld en hoop dat iemand
mij een stukje wil helpen? Het gaat om de website: www.robinswoondeco.nl
Mvg Dennis
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Joomlaontdekken
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 mei 2015 14:11
Hallo Dennis,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een linkje naar zo'n afbeelding/pagina? Wordt anders zo'n speurtocht voor de leden die je eventueel willen helpenMaar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 mei 2015 15:00
Goedemiddag
Bedankt voor uw reactie, hierbij stuur ik u de link. De foto is alleen wazig als de website responsive is!
www.robinswoondeco.nl/schemerlampen/grijs-groot
Mvg Dennis
Bedankt voor uw reactie, hierbij stuur ik u de link. De foto is alleen wazig als de website responsive is!
www.robinswoondeco.nl/schemerlampen/grijs-groot
Mvg Dennis
- Joomlaontdekken
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 mei 2015 19:22
Als ik het zo bekijk gebruik je de extensie Vina Camera Slider.
Ik ken die extensie niet, maar wat mij opvalt is dat de slider tot een breedte van ongeveer 415 pixels de afbeeldingen niet meer in hoogte en breedte aanpast, maar de hoogte gelijk houdt en de breedte in elkaar duwt.
En daardoor wordt de foto niet mooi meer.
Je zou het eens met een andere extensie kunnen proberen om te zien of die het wel goed doet.
Ik ken die extensie niet, maar wat mij opvalt is dat de slider tot een breedte van ongeveer 415 pixels de afbeeldingen niet meer in hoogte en breedte aanpast, maar de hoogte gelijk houdt en de breedte in elkaar duwt.
En daardoor wordt de foto niet mooi meer.
Je zou het eens met een andere extensie kunnen proberen om te zien of die het wel goed doet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
27 mei 2015 22:05
Je probleem wordt veroorzaakt door de afmetingen van je thumbnails. Een afbeelding van een lamp wordt verkleind tot 119 tot 139px breed en dan op een mobiel vertoond op 300px breed.
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen omdat je template heel veel VM overrides gebruikt, maar denk dat je het op kunt lossen door je thumbnails groter in te stellen in de configuratie van VM. Hoeft niet helemaal 300 px breed te zijn. Ik schat dat 250px ook al een acceptabel beeld geeft.
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen omdat je template heel veel VM overrides gebruikt, maar denk dat je het op kunt lossen door je thumbnails groter in te stellen in de configuratie van VM. Hoeft niet helemaal 300 px breed te zijn. Ik schat dat 250px ook al een acceptabel beeld geeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden