Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
VM: Onduidelijke foto's categorieweergave
27 mei 2015 14:01 - 28 mei 2015 18:43
Goedemiddag,
Wie kan mij helpen of vertellen met het volgende probleem. Ik heb een Joomla website 3.3 Op de desktop versie zijn alle afbeeldingen haar scherp. Maar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig. Wanneer men op de afbeelding
klikt dan is deze wel haar scherp. Iemand een idee om dit te verhelpen? Ik ben nieuw in deze wereld en hoop dat iemand
mij een stukje wil helpen? Het gaat om de website: www.robinswoondeco.nl
Mvg Dennis
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Wie kan mij helpen of vertellen met het volgende probleem. Ik heb een Joomla website 3.3 Op de desktop versie zijn alle afbeeldingen haar scherp. Maar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig. Wanneer men op de afbeelding
klikt dan is deze wel haar scherp. Iemand een idee om dit te verhelpen? Ik ben nieuw in deze wereld en hoop dat iemand
mij een stukje wil helpen? Het gaat om de website: www.robinswoondeco.nl
Mvg Dennis
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Joomlaontdekken
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 mei 2015 14:11
Hallo Dennis,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je een linkje naar zo'n afbeelding/pagina? Wordt anders zo'n speurtocht voor de leden die je eventueel willen helpenMaar op mobiel zijn deze bij sommige categorieen zeer wazig.
Groetjes, Astrid