Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Meerdere prijzen voor verschillende klantgroepen

Meerdere prijzen voor verschillende klantgroepen

02 mrt 2012 00:21
#1
Hallo,

De webshop waar ik nu mee draai heeft vaste prijzen voor iedereen. Nu werk ik ook met subdealers (distributeurs) die dus andere prijzen hebben.

Nu kan ik een aparte klantengroep (distributeurs) aanmaken en deze eveneens bij alle producten gaan vermelden. maar hoe krijg ik het voor elkaar om de juiste distributeursprijs in het scherm te krijgen ALS er een distributeur is ingelogd..

Dus eigenlijk wil ik gewoon een klantenprijs in kunnen voeren en een aparte distributeursprijs.

Is daar iets voor wat ik kan gebruiken. ?

Alvast bedankt voor de reactie('s)
Discussie gesloten.
  • fnuus
  • fnuus's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85

Meerdere prijzen voor verschillende klantgroepen

02 mrt 2012 17:25
#2
Hoi fnuus,

Moeten de prijzen voor je distributeurs een beppald percentage zijn van ge gewone prijzen (d.w.z.: lijstprijzen of listprijs)?

Dan kan je dit ingeven in je klantengroep "distributeurs"
Je klant moet je dan wel handmatig toewijzen aan de klantengroep.

Dit werkte ook al met VM 1.1.9.

De klantengroep "distributeurs" kan je naar je wensen opmaken (prijzen in en ex BTW e.d.)
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.771 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie