Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Foutmelding

Foutmelding

10 jun 2012 20:55
#1
Ik ben nieuw hier en ben voor het eerst bezig om een webshop op te bouwen met Virtuemart 2.06.

Echter loop ik continue tegen een foutmelding aan die ik maar niet krijg opgelost.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /public/sites/www.xxxxxxx.nl/libraries/joomla/html/html/select.php on line 504

Ik denk dat het iets met valuta te maken aangezien eronder een blokje met "wijzig valuta" staat terwijl er geen valuta te kiezen valt....

Is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Emir

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • De Beitelaar
  • De Beitelaar's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Foutmelding

10 jun 2012 22:13
#2
Hoi Emir,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Heb je wel een valuta voor de winkel kunnen invullen (Beheersbeheersgedeelte van Virturmart 2.0x > Winkel)?
Hier minstens 1 valuta invullen (kiezen uit de lijst) dat is dan tegelijk je standaard valuta.
Bij de volgende vraag kan je meerdere valuta invullen die je toestaat/accepteert in je winkel.

De module VM currency selector kan alleen werken indien je meer dan 1 valuta accepteert in je webshop.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Foutmelding

10 jun 2012 22:29
#3
Hartelijk dank voor je supersnelle antwoord. Ben blij met dit forum!

Nooit gedacht dat het zo simpel was.... koste me gelukkig maar 3 dagen om het op te lossen...

Vriendelijk groetend,

Emir
Discussie gesloten.
  • De Beitelaar
  • De Beitelaar's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Foutmelding

10 jun 2012 22:32
#4
Fijn dat het is opgelost.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.351 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie