Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

VirtueMart2 en CommunityBulder

VirtueMart2 en CommunityBulder

19 jul 2012 15:31
#1
Is er al iemand die werkt met VirtueMart2 en CommunityBuilder? Ik heb ze weliswaar beide geinstalleerd op mijn website, heb nog niet een CB plugin voor VM2 kunnen vinden, dus volgens mij draaien ze volledig los van elkaar. Is er al iemand die beide extensies heeft geintegreerd en die mij kan vertellen waar ik de benodigde informatie en plugin kan vinden?
Discussie gesloten.
  • Betty
  • Betty's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

VirtueMart2 en CommunityBulder

27 aug 2012 09:39
#2
Zoals ik lees wil je VM en CB combineren
Maar wat wil je er mee bereiken?

Is dat alleen voor de profiel gegegevens of wil je nog meer bereiken

Graag iets meer info
Discussie gesloten.

VirtueMart2 en CommunityBulder

01 sep 2012 20:12
#3
Voor de profielgegevens, zodat deze automatisch worden overgenomen bij bestellingen. Maar ook voor de nieuwsbrieven die ik verstuur en die je door enkel gebruik te maken van VM niet kunt koppelen aan de nieuwsbriefcomponent.

Daarnaast draaien op mijn website een forum en cursistendossiers, waardoor ik met registratie via VM alleen gewoonweg niet uit de voeten kan.
Discussie gesloten.
  • Betty
  • Betty's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.016 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie