Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Enthousiaste testers gezocht

Enthousiaste testers gezocht

20 jul 2012 20:43
#1
Goedenavond,

Ik ben naarstig op zoek naar mensen die enthousiast een programma willen testen wat gemaakt is door een vriend / collega van mij en wat ik wekenlang tot in de treuren heb getest.
IK was al heel lang op zoek naar een simpel programma wat automatisch mijn shop vult en up to date kan houden. Nu is dat programma er maar we willen het eerst heel graag nog door een aantal mensen laten testen.

Je kunt je gehele webshop bijhouden met dit programma gewoon vanaf je eigen pc. Het enige wat je hoeft te doen is Virtuemart te voorzien van alle basis instellingen maar alles wat betrekking heeft op producten en categorieën.... wordt door het programma gedaan en mag bij gebruik van dit programma ook niet meer in virtuemart worden gedaan... Naar mijn idee echt een gweldig programma.. dus WIE WIL GRATIS TESTEN?????

LET OP!!!! Het is geschreven voor OSCommerce en VM 2.. dus het werkt absoluut niet onder virtuemart 1.xxx
Hieronder een korte beschrijving van het programma:

Het up-to-date houden van uw webshop is tijdrovend. Met ITware is uw webshop snel en éénvoudig bijgewerkt.
ITware kan geïnstalleerd worden op elke Windows computer.
Producten kunnen worden overgenomen vanuit Excel of rechtstreeks van uw leverancier, hierdoor zijn prijzen en voorraden dagelijks bijgewerkt.

U bepaald zelf uw verkoopprijs, eventueel aan de hand van een productmarge, categoriemarge of verkoopadviesprijs.
Alle productgegevens inclusief afbeeldingen worden met één muisklik in uw webshop geplaatst.

Specificaties:
- Importeren producten uit een Excel bestand of rechtstreeks van uw leverancier*.
- Importeren van afbeeldingen van uw leverancier*.
- Automatisch bijgewerkte inkoopprijzen, verkoopprijzen en voorraadgegevens van uw leverancier.
- Verkoopprijs van product in ITware automatisch berekenen op basis van productmarge, categoriemarge waarin product is ondergebracht of op basis van verkoopadviesprijs.
- Mogelijkheid voor bijwerken van korte en uitgebreide productomschrijving.
- Koppeling met VirtueMart e-commerce systeem.
- Exporteren van producten, categorieën, merken en afbeeldingen uit ITware naar VirtueMart.
- Automatisch aanpassen afbeeldingen voordat deze geplaatst worden in VirtueMart, aanpassen op basis van opgegeven hoogte of breedte.
- Producten in VirtueMart automatisch verbergen wanneer een minimum voorraad is bereikt.


Indien iemand interesse heeft, hoor ik dat graag.
Alvast bedankt
  • HansIT
  • HansIT's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Enthousiaste testers gezocht

27 aug 2012 09:31
#2
Dit lijkt me wel een mooi en handig programma.

Lees ik het goed dat onderhoud dan niet meer in VM zelf gebeurd maar alleen via dit programma?
Zo ook de order registratie etc.

Als ik dit programma kan testen icm met een lokale versie wil ik er wel over nadenken.
Wat verwacht je van een tester van het programma?

Is het zo een manier om bug naar voren te krijgen of om te kijken of het een werkbaar programma is.
Wat mensen tegen komen die nog nooit met het programma hebben gewerkt

Graag hoor ik van u en misschien wil ik dan wel testen voor u

Enthousiaste testers gezocht

27 aug 2012 09:32
#3
Ik ben wel geïnteresseerd om dit product te testen. Ik heb wellicht een aantal projecten waar we dit in kunnen passen, maar wil graag bekijken of het iets is waar mijn klanten naar op zoek zijn.

Je kunt mij via PM bereiken.

Misschien een idee om na de test periode een review te schrijven hier op JoomlaNL, maar daar hebben we het na een later tijdstip dan nog wel over.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

Enthousiaste testers gezocht

27 aug 2012 10:10
#4
Top!

Ik heb je een PM gestuurd en wil het graag via mail verder doorspreken kan dat?
  • HansIT
  • HansIT's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Enthousiaste testers gezocht

27 aug 2012 10:11
#5
Bedankt voor je emailasdred
Ik kom er vandaag op terug ok?
  • HansIT
  • HansIT's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Enthousiaste testers gezocht

07 jun 2013 09:08
#6
Hoe zit het met het testen? Ben heel benieuwd! Ik ben al weken aan het sodemieteren met CSVI en krijg mijn bestanden niet zodanig dat ze makkelijk uploaden. Bovendien vind ik het zeer bewerkelijk!
Dus dit lijkt me wel iets!
Misschien dat ik ook nog mee kan testen als het nog niet zover is?
  • Bigmama
  • Bigmama's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 194

Enthousiaste testers gezocht

07 jun 2013 09:58
#7
ITware, zoals het genoemd is, is al uit de testfase. Ik stuur je via een PM even een link voor meer informatie.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1800

Enthousiaste testers gezocht

11 jun 2013 15:06
#8
Als het kan mag je mij ook de link doorsturen. Heb vandaag juist met de ontwerpers van mijn voorraadbeheer gezeten om te kijken hoe we automatisch de stock kunnen bijhouden van webshop en brikken winkel....
  • bernies
  • bernies's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

Enthousiaste testers gezocht

11 jun 2013 15:18
#9
Staat hier .
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Enthousiaste testers gezocht

12 jun 2013 20:47
#10
Astrid,

Als ik kan helpen doe ik dat graag. Heb al zo vaak hulp van jullie gehad. Dus als je nog iemand als tester wil dan graag. Ga binnenkort een virtuemart website maken voor mijn kleinkind (afgestudeerd goud en zilversmid) Dus zou ook voor mij prima uitkomen.
groetjes

Jos
  • zjoskebest
  • zjoskebest's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 427

Enthousiaste testers gezocht

12 jun 2013 20:53
#11
Aangezien TS hier niet meer reageert en het product blijkbaar uit de testfase is, sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.406 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie