Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
aanpassen frontend na inlog
18 nov 2012 14:40
Joomlz 2.5.8
virtuemart 2.0.14
Nadat ik ben ingelogd als superuser kan ik in de frontend mijn artikelen niet aanpassen.Ik kan het artikel wijzigen maar nadat ik op save druk is het artikel niet aangepast. Toch ergens iets met rechten te maken?
Het is de bedoeling dat een user ook in de frontend kan aanpassen en niet noodzakelijk in de joomla backend e artikelen moet wijzigen.
virtuemart 2.0.14
Nadat ik ben ingelogd als superuser kan ik in de frontend mijn artikelen niet aanpassen.Ik kan het artikel wijzigen maar nadat ik op save druk is het artikel niet aangepast. Toch ergens iets met rechten te maken?
Het is de bedoeling dat een user ook in de frontend kan aanpassen en niet noodzakelijk in de joomla backend e artikelen moet wijzigen.
- ictjohan
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 nov 2012 18:35
Vermoed een browser issue. Ik kan wel aanpassen en opslaan in Firefox, maar niet in IE9.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 dec 2012 07:47
dit lukt me niet in firefox en ook niet in ie9
zie bijlage voor een printscreen
zie bijlage voor een printscreen
- ictjohan
- Joomla!NL ontdekker
08 dec 2012 07:50
bijlage hieronder
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- ictjohan
- Joomla!NL ontdekker
08 dec 2012 16:01
Weet het zo ook even niet. Ik kon idd de artikelnaam aanpassen, maar weet niet meer of dat voor of na de update naar 2.0.14 was. Lukt me nu ook niet meer. En bij de omschrijving krijg ik hetzelfde als jij.
Kan er wel iets over vinden op het vm forum, maar geen echte oplossing. Misschien dat een ander lid hier nog een oplossing voor heeft.
Kan er wel iets over vinden op het vm forum, maar geen echte oplossing. Misschien dat een ander lid hier nog een oplossing voor heeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden