Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

ADD TO CART pop-up

ADD TO CART pop-up

01 feb 2013 14:40
#1
ik kan het nergens op het gehele internet vinden....

Mijn probleem:
Ik wil graag als klanten iets toevoegen aan hun winkelmandje, dat de POP-UP in virtuemart 2.0 met ( doorgaan met winkelen of naar winkelwagen toe... ) niet verschijnt en dat je gewoon op dezelfde PAGINA blijft en niet direct naar de winkelwagen toe gaat.

Ik weet dat ik de pop-up aan en uit kan zetten, maar het probleem is dat als ik hem uit zet dat hij direct naar de winkelwagen gaat. Mijn klanten moeten op 1 pagina meerdere dingen bestellen, dus erg lastig als je steeds weer de juiste categorie moet zoeken als je wat hebt toegevoegd..

Wie weet er een oplossing voor volgens mij dit mini probleem....

Ik heb de laatste nieuwe joomla: 2.5.8 en de nieuwste virtuemart 2.0.18

Alvast bedank!
Discussie gesloten.
  • ikhijroy
  • ikhijroy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18

ADD TO CART pop-up

02 feb 2013 23:42
#2
Ik weet niet zeker of dit een goede oplossing is, omdat ik zelf er nieyt in slaag om het goed te krijgen, maar er is een Franse site, joomlack.fr, waar een alternatief wordt geboden zodat het product in het winkelwagentje "vliegt". Daardoor wordt - als het goed gaat - de popup niet langer weergegeven en blijft de klant op de juiste pagina.

Het heet add to cart vm ck.

Succes!
Discussie gesloten.

ADD TO CART pop-up

03 feb 2013 01:55
#3
Geweldig, echt mooie plugin! vliegen is stoer!

Alleen wat jammer is dat het niet de melding weg haalt, als ik nu dus de melding weghaal, dan gaat hij nog steeds automatisch naar het winkelmandje, krijg dat niet verholpen helaas.....
Weet je toevallig daar nog een twist voor?

ik zelf denk dat het een code dingetjes is... iets met als je op de add knop drukt moet er niks gebeuren alleen toe worden gevoegd aan winkelmand haha :) maarja das makkelijker gezegd dan gedaan..
Discussie gesloten.
  • ikhijroy
  • ikhijroy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18

ADD TO CART pop-up

03 feb 2013 10:40
#4
Ik ben daar niet handig genoeg in. Er is een discussie over deze plugin op het forum van joomlack.fr:

forum.joomlack.fr/index.php/3-boite-a-id...-effect?limitstart=0

Misschien dat je daar wijs uit wordt? Heb er zelf ook vragen gesteld en kwam er niet uit waarom het niet werkte.

Succes,

Eric
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.115 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie