Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
ongewild naar frontend verwezen
12 mrt 2013 22:53
Hallo
Telkens ik een artikel in virtuemart plaats en ik sla deze op word ik doorgestuurd naar de frontend van de site...
Als ik danterug wil inloggen in backend krijg ik elke keer de melding
"U heeft geen toegang tot het beheergedeelte van deze website."
Als ik dan de browser sluit en dan terug naar backend ga kan ik terug inloggen...
Telkens ik dan terug een produkt ingeef gebeurd dit telkens opnieuw...
Ik heb dit zowel in chroom , IE en firefox ??
In joomla zelf kan ik artikels opslaan zonder enig probleem ??
graag feedback
thx
Telkens ik een artikel in virtuemart plaats en ik sla deze op word ik doorgestuurd naar de frontend van de site...
Als ik danterug wil inloggen in backend krijg ik elke keer de melding
"U heeft geen toegang tot het beheergedeelte van deze website."
Als ik dan de browser sluit en dan terug naar backend ga kan ik terug inloggen...
Telkens ik dan terug een produkt ingeef gebeurd dit telkens opnieuw...
Ik heb dit zowel in chroom , IE en firefox ??
In joomla zelf kan ik artikels opslaan zonder enig probleem ??
graag feedback
thx
- RedBull
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
12 mrt 2013 23:08
Heb nu net nog ontdekt dat dit enkel gebeurd als ik een afbeelding toevoeg...
Dus een artikel toevoegen zonder afbeelding lijkt dit te werken en blijf ik in backend , zodra ik een afbeelding toevoeg en opla vlieg ik naar frontend van de site en als ik dan terug wil inloggen krijg ik die fout ...
Ik heb bij mijn weten niets veranderd ....
Dus een artikel toevoegen zonder afbeelding lijkt dit te werken en blijf ik in backend , zodra ik een afbeelding toevoeg en opla vlieg ik naar frontend van de site en als ik dan terug wil inloggen krijg ik die fout ...
Ik heb bij mijn weten niets veranderd ....
- RedBull
- Bekend met Joomla!NL
12 mrt 2013 23:37
Hier denk ik dat er iets fout is...
Je hebt bij gebruikte url al iets staan !! Is dit juist??
En dan rechts zou normaal een afbeelding moeten staan , en als ik die aanklik en neem
afbeelding openen in nieuw tabblad kom ik ook op de frontend van mijn website??
Je hebt bij gebruikte url al iets staan !! Is dit juist??
En dan rechts zou normaal een afbeelding moeten staan , en als ik die aanklik en neem
afbeelding openen in nieuw tabblad kom ik ook op de frontend van mijn website??
- RedBull
- Bekend met Joomla!NL
13 mrt 2013 09:58
Je hebt het over toevoegen van een artikel aan een produkt, maar je pad staat naar category. Dus daar zit al een verschil.
Heb je bij je configuratie zelf iets aan de paden veranderd?
Heb je bij je configuratie zelf iets aan de paden veranderd?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mrt 2013 10:07
Ik heb het bij het ingeven van een categorie afbeelding en een artikel afbeelding ??
Als ik enkel gegevens ingeef zonder afbeelding is er geen probleem ??
zodra ik opslaan of opslaan en sluit neem kom ik op frontend terecht ...
Als ik enkel gegevens ingeef zonder afbeelding is er geen probleem ??
zodra ik opslaan of opslaan en sluit neem kom ik op frontend terecht ...
- RedBull
- Bekend met Joomla!NL
13 mrt 2013 10:47
Staan de paden naar je afbeeldingsmappen goed? Ben je Super User en Vendor in VM? Heb je voldoende schrijfrechten op de mappen images/stories/virtuemart? Staat dit onderaan je tabblad Artikelafbeeldingen:
/images/stories/virtuemart/product/ :: Schrijfbaar
/images/stories/virtuemart/product/resized/ :: Schrijfbaar
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 11:08
Ja dat staat er ...
Het rare is dat het al weken goed gaat , er staan al producten met foto in de shop...
Het was nu al een 2 weken geleden dat er nog iets bij was geplaatst en nu gisteren wou ik iet toevoegen
met dit als resultaat...
Wat ik ook nog was vergeten te zeggen is , als ik de artikel gegevens ingeef en dan de foto , word ik wel naar front-end verwezen , maar het net toegevoegde artikel staat wel mee in de shop...
Dus het enige probleem is dan zodra ik na het ingeven van een foto op opslaan klik dat ik dan dat probleem heb ...
Het rare is dat het al weken goed gaat , er staan al producten met foto in de shop...
Het was nu al een 2 weken geleden dat er nog iets bij was geplaatst en nu gisteren wou ik iet toevoegen
met dit als resultaat...
Wat ik ook nog was vergeten te zeggen is , als ik de artikel gegevens ingeef en dan de foto , word ik wel naar front-end verwezen , maar het net toegevoegde artikel staat wel mee in de shop...
Dus het enige probleem is dan zodra ik na het ingeven van een foto op opslaan klik dat ik dan dat probleem heb ...
- RedBull
- Bekend met Joomla!NL
13 mrt 2013 11:27
Is een lastige. Heb je in de tussentijd nog andere extensies geinstalleerd? Heb je nog voldoende ruimte op je server? Kijk eens of je wat wijzer wordt als je op het tabblad server bij algemene instellingen de optie foutweergave op ontwikkeling zet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 17:33
Astrid ,
ik zag het niet meer goed komen en heb dan maar een backup van vorige maand terug gezet...
Het gevolg is nu dat ik een 300 tal produkten moet terug zetten , maar ik kan dan toch terug afbeeldingen plaatsen...
Alvast bedankt voor het mee zoeken naar het probleem...
Hopelijk komt het niet meer terug ...
ik sluit deze alvast af ...
ik zag het niet meer goed komen en heb dan maar een backup van vorige maand terug gezet...
Het gevolg is nu dat ik een 300 tal produkten moet terug zetten , maar ik kan dan toch terug afbeeldingen plaatsen...
Alvast bedankt voor het mee zoeken naar het probleem...
Hopelijk komt het niet meer terug ...
ik sluit deze alvast af ...
- RedBull
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden