Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart winkelwagen error
08 apr 2013 14:18
Hallo,
Ik ben nieuw in Joomlanl en heb nu al een probleem met virtuemart.
Als ik een artikel toevoeg aan de winkelwagen krijg ik een code te zien. Als ik de pagina vervolgens refresh, is deze code alweer verdwenen. Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen
Bedankt alvast!!
Ik ben nieuw in Joomlanl en heb nu al een probleem met virtuemart.
Als ik een artikel toevoeg aan de winkelwagen krijg ik een code te zien. Als ik de pagina vervolgens refresh, is deze code alweer verdwenen. Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen
Bedankt alvast!!
- Johnorejuela
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 apr 2013 15:05
Hallo Johnorejuela,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er gaat iets mis met je taalbestanden. De strings die je in jouw afbeelding ziet, bestaan voor het grootste gedeelte niet.
Ze beginnen met ART_ en zouden in ieder geval moeten beginnen met COM_
Gebruik je toevallig een Artisteer template?
Heb je een link naar je site?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er gaat iets mis met je taalbestanden. De strings die je in jouw afbeelding ziet, bestaan voor het grootste gedeelte niet.
Ze beginnen met ART_ en zouden in ieder geval moeten beginnen met COM_
Gebruik je toevallig een Artisteer template?
Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 apr 2013 15:18
Hoi Astrid,
Bedankt voor je reactie. Ik zit momenteel in een testfase dus de website ziet er nog niet goed uit.
De websitelink: buyfresh.nl.testbyte.nl
Ik heb deze template gekocht en zou het niet weten of het een Artiseer template is.
Heel erg bedankt voor de hulp.
Bedankt voor je reactie. Ik zit momenteel in een testfase dus de website ziet er nog niet goed uit.
De websitelink: buyfresh.nl.testbyte.nl
Ik heb deze template gekocht en zou het niet weten of het een Artiseer template is.
Heel erg bedankt voor de hulp.
- Johnorejuela
- Nieuw op Joomla!NL
08 apr 2013 15:39
Is geen Artisteer template. Maar heb je zelf al dingen aangepast aan je template? Zou niets te maken moeten hebben met taalstrings, maar ik zie dat hij er anders uitziet dan de demo.
Kijk eens of je probleem op te lossen is door VM 2.0.20b en de bijbehorende AIO opnieuw te installeren. Eventueel je template ook een keer opnieuw installeren, zodat je zeker weet dat je weer "fris" begint.
Kijk eens of je probleem op te lossen is door VM 2.0.20b en de bijbehorende AIO opnieuw te installeren. Eventueel je template ook een keer opnieuw installeren, zodat je zeker weet dat je weer "fris" begint.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 apr 2013 22:11
Ik heb beide manieren geprobeerd maar helaas blijft het probleem bestaan...
Heb jij misschien nog een andere oplossing?
Heel erg bedankt voor de hulp
Heb jij misschien nog een andere oplossing?
Heel erg bedankt voor de hulp
- Johnorejuela
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden