Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart winkelwagen error
08 apr 2013 14:18
Hallo,
Ik ben nieuw in Joomlanl en heb nu al een probleem met virtuemart.
Als ik een artikel toevoeg aan de winkelwagen krijg ik een code te zien. Als ik de pagina vervolgens refresh, is deze code alweer verdwenen. Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen
Bedankt alvast!!
Ik ben nieuw in Joomlanl en heb nu al een probleem met virtuemart.
Als ik een artikel toevoeg aan de winkelwagen krijg ik een code te zien. Als ik de pagina vervolgens refresh, is deze code alweer verdwenen. Graag wil ik weten wat ik hier aan kan doen
Bedankt alvast!!
- Johnorejuela
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 apr 2013 15:05
Hallo Johnorejuela,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er gaat iets mis met je taalbestanden. De strings die je in jouw afbeelding ziet, bestaan voor het grootste gedeelte niet.
Ze beginnen met ART_ en zouden in ieder geval moeten beginnen met COM_
Gebruik je toevallig een Artisteer template?
Heb je een link naar je site?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Er gaat iets mis met je taalbestanden. De strings die je in jouw afbeelding ziet, bestaan voor het grootste gedeelte niet.
Ze beginnen met ART_ en zouden in ieder geval moeten beginnen met COM_
Gebruik je toevallig een Artisteer template?
Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 apr 2013 15:18
Hoi Astrid,