Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Exporteren bestellingen per categorie in xml of csv bestand
Exporteren bestellingen per categorie in xml of csv bestand
03 jul 2013 11:58
Graag zou ik bestellingen die per categorie zijn gemaakt exporteren in een leesbaar csv of xml bestand.
Voor een website heb ik verkoopplaatsen in de verkoop. Mensen moeten de bevestigingsmail meenemen naar de verkoopdag. Bij twijfel wil ik het bestelnummer kunnen controleren. Echter is er op de verkoopplaats geen internet aanwezig.
Enige optie is dus de bestellingen van die dag die netjes per datum op categorie staan uit te printen en mee te nemen.
Iemand enig idee of hier een mogelijkheid voor is zodat het ook leesbaar en begrijpelijk is op de locatie zelf. Bij voorkeur in excel maar als er andere goede opties zijn sta ik daar ook voor open.
Joomlaversie: 2.5.11 en VMversie 2.0.20b
Voor een website heb ik verkoopplaatsen in de verkoop. Mensen moeten de bevestigingsmail meenemen naar de verkoopdag. Bij twijfel wil ik het bestelnummer kunnen controleren. Echter is er op de verkoopplaats geen internet aanwezig.
Enige optie is dus de bestellingen van die dag die netjes per datum op categorie staan uit te printen en mee te nemen.
Iemand enig idee of hier een mogelijkheid voor is zodat het ook leesbaar en begrijpelijk is op de locatie zelf. Bij voorkeur in excel maar als er andere goede opties zijn sta ik daar ook voor open.
Joomlaversie: 2.5.11 en VMversie 2.0.20b
- goofyboy
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
03 jul 2013 15:39
Je zou even naar
csvi
kunnen kijken, ik weet het niet zeker maar de gratis versie geeft aan dat je orders kunt exporteren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 jul 2013 15:45 - 03 jul 2013 15:47
had ik inderdaad ook gevonden. Het is een heel gepuzzel geweest om het voor elkaar te krijgen maar het is gelukt.
in de bijlage de handleiding die ik voor de verkoopdagen heb geschreven. Altijd handig, hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden
p.s. krijg de bijlage niet upgeload, mocht iemand interesse hebben neem dan even contact met me op
in de bijlage de handleiding die ik voor de verkoopdagen heb geschreven. Altijd handig, hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden
p.s. krijg de bijlage niet upgeload, mocht iemand interesse hebben neem dan even contact met me op
- goofyboy
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
03 jul 2013 15:56
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden