Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Virtuemart categorieen
Virtuemart categorieen
30 jul 2013 10:56 - 30 jul 2013 11:03
Hoi,
Waarom werkt Virtuemart 2.0.22a niet? ik gebruikt Joomla 2.5.13 met Virtuemart 2.0.22a voor mijn site altenacouture.com, de Virtuemart component is gelinkt aan mijn topmenu, dit deel werkt goed, maar als men proberen naar specifiek categorie via VM categorieën, werkt de link niet zo goed. Dan krijg men de Joomla menu en topmenu niet. Ik weet helemaal niet waarom dit zo is. aub weet iemand wat
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Waarom werkt Virtuemart 2.0.22a niet? ik gebruikt Joomla 2.5.13 met Virtuemart 2.0.22a voor mijn site altenacouture.com, de Virtuemart component is gelinkt aan mijn topmenu, dit deel werkt goed, maar als men proberen naar specifiek categorie via VM categorieën, werkt de link niet zo goed. Dan krijg men de Joomla menu en topmenu niet. Ik weet helemaal niet waarom dit zo is. aub weet iemand wat
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- aliteejay
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Virtuemart categorieen
30 jul 2013 10:58
Heb je je menu-modules wel toegewezen aan alle pagina's?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Virtuemart categorieen
30 jul 2013 11:18 - 30 jul 2013 12:56
Hoi,
Wat bedoelt U met menu modules toewezen? moet ik nu de menu alle aanpassing? als ja, hoe doe ik dat?
Edit Jelle. Ik heb de tekst aangepast, we houden het graag normaal op het forum.
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Wat bedoelt U met menu modules toewezen? moet ik nu de menu alle aanpassing? als ja, hoe doe ik dat?
Edit Jelle. Ik heb de tekst aangepast, we houden het graag normaal op het forum.
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
- aliteejay
- Bezoeker
Virtuemart categorieen
30 jul 2013 13:24Wat bedoelt U met menu modules toewezen? moet ik nu de menu alle aanpassing? als ja, hoe doe ik dat?
Je menu heeft ook een bijbehorende module. in deze module kun je aangeven of de module (en dus het menu) op welke pagina's zichtbaar moet zijn.
Ga naar modulebeheer en zoek daar de juiste menu module en open deze. links onderaan kun je de module toewijzing aanpassen:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Peter
- Algemeen Moderator
Virtuemart categorieen
01 aug 2013 01:40
Hoi Moderator,
dat is de fout niet, want dat weet ik al, en is goed ingesteld. Ik heb ook anderen Joomla 2.5.13 met component VM 2.0.22a gebouwd, dit werk prima, er moet iets anders zijn
dat is de fout niet, want dat weet ik al, en is goed ingesteld. Ik heb ook anderen Joomla 2.5.13 met component VM 2.0.22a gebouwd, dit werk prima, er moet iets anders zijn
- aliteejay
- Bezoeker
Virtuemart categorieen
01 aug 2013 08:45
Je hebt een home menu-item VM categorieën en dat moet VM standaard layout zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Virtuemart categorieen
04 aug 2013 15:39 - 05 aug 2013 00:26
Hoi,
het is gelukt, volgens had ik een verkeerd knop aan getik dat moet uit zijn, daarom de fout pagina. Zo een klein vergissen, maar het is nu oké.
Edit Jelle. Ik heb je tekst weer aangepast!!
het is gelukt, volgens had ik een verkeerd knop aan getik dat moet uit zijn, daarom de fout pagina. Zo een klein vergissen, maar het is nu oké.
Edit Jelle. Ik heb je tekst weer aangepast!!
- aliteejay
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.811 seconden