Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost SEO Virtuemart2
SEO Virtuemart2
18 nov 2013 16:42
Hallo,
Als ik bij de SEO Instellingen van VM2 de "SEO uitgeschakeld" niet aanvink (dus ingeschakeld) worden de url's keurig herschreven.
Alleen als ik dan een product in de front-end selecteer wordt ik terug geleid naar de home-pagina.
Waar gaat dit fout en hoe los ik dit op?
Als ik bij de SEO Instellingen van VM2 de "SEO uitgeschakeld" niet aanvink (dus ingeschakeld) worden de url's keurig herschreven.
Alleen als ik dan een product in de front-end selecteer wordt ik terug geleid naar de home-pagina.
Waar gaat dit fout en hoe los ik dit op?
- keespostma
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
SEO Virtuemart2
18 nov 2013 16:49
Heb je wel een menu-item Virtuemart Standaard Layout?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- keespostma
- Joomla!NL ontdekker
SEO Virtuemart2
18 nov 2013 17:43
Nee, maar wel op de werking van VM. En daar zit denk ik je probleem.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
SEO Virtuemart2
18 nov 2013 17:48
Oké.
Hoe krijg ik dan de weergave zoals die nu is ( www.meiposledverlichting.nl ) met de Standaard Weergave Virtuemart?
Heb nu 1 hoofdcategorie, hoe krijg ik die "uitgeklapt" zodat de subcategoriën te zien zijn?
Hoe krijg ik dan de weergave zoals die nu is ( www.meiposledverlichting.nl ) met de Standaard Weergave Virtuemart?
Heb nu 1 hoofdcategorie, hoe krijg ik die "uitgeklapt" zodat de subcategoriën te zien zijn?
- keespostma
- Joomla!NL ontdekker
SEO Virtuemart2
18 nov 2013 20:33
Heb het al opgelost door een "seo toevoeging" in te vullen. Blijkbaar verplicht in te vullen.
Nu loopt het weer al een zonnetje...behalve de sortering van de productcategoriën. Maar daavoor zal ik een nieuw onderwerp inschieten.
Bedankt voor het meedenken!
Nu loopt het weer al een zonnetje...behalve de sortering van de productcategoriën. Maar daavoor zal ik een nieuw onderwerp inschieten.
Bedankt voor het meedenken!
- keespostma
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden