Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Reviews niet te zien in backend

25 jan 2014 12:05 - 25 jan 2014 12:12
als iemand een recensie schrijft krijg ik die in de backend ENKEL te zien als er over dat product nog geen recensie is geschreven....
Als er wel al een recensie bestaat beland de nieuwe recensie een laag dieper en krijg ik die dus niet direct te zien. Ik moet dus gaan graven in alle recensie op zoek naar een eventuele nieuwe recensie.... niet handig dus..

op het voorbeeld zie ik dus de datum van maandag 17 juni bij pollen als laatste review maar als ik erop klik krijg ik drie reviews te zien met daarin veel latere nog... die dan niet vrijgegeven zijn omdat ik ze eerst even wil screenen van spam en zo.... klant denkt dat er niks geschreven is en wij denken hetzelfde..... terwijl in onderliggende lagen er meerdere staan....

o ja. heb de laatste VM en Joomla
  • mapi
  • mapi's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

26 jan 2014 16:56
Even getest en krijg zelfde resultaat. Zag dat je hem al gepost had op het VM forum, dus heb even erbij gezet dat ik het kan bevestigen. Meer kan ik op dit moment niet doen.
Je geeft hierboven overigens aan dat je de laatste versies gebruikt, maar op het VM forum zie ik dit staan:

i use the latest Joomla and VM versions 2.5.16 and 2.0.26a

Dat zijn dus niet de laatste versies. Probleem is in latere versies nog niet opgelost, maar je moet dus nog wel updaten!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

26 jan 2014 23:25
op vm forum heb ik dat op 2 jan geplaatst, ondertussen heb ik weer geüpdate naar dus de aller laatste versie......
  • mapi
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

27 jan 2014 00:56 - 27 jan 2014 13:12
heb een idee...

er staat ergens
Code:
<th><?php echo $this->sort('created_on', 'COM_VIRTUEMART_DATE') ; ?></th>

created on dus... met andere woorden.... vm laat een review zien die gemaakt is op.... datum.... voor de eerste keer dus..... daarna niet meer... want hij is al gecreate.... gemaakt dus... misschien iets van changed on ... of zoiets ?

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • mapi
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

03 feb 2014 14:27
ondertussen ook ontdekt in de database dat er 3 verschillende rijen bestaan voor de reviews..
Code:
_virtuemart_rating_reviews
Deze bevat alle reviews
Code:
_virtuemart_ratings
Deze bevat die reviews die ik als admin zie....
Code:
_virtuemart_rating_votes
Dit zijn natuurlijk de sterren die men geeft

Ergens moet ik dus misschien de ratings kunnen veranderen naar ratings_reviews om zo alles te zien.... iemand een idee waar dat zit ?
  • mapi
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.624 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie