Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Na registratie 2 meldingen en registratie niet voltooid
Na registratie 2 meldingen en registratie niet voltooid
31 jan 2014 11:44
Als iemand iets wilt bestellen en op de knop "nu afrekenen" klikt krijgt hij/zij het registratie formulier te zien.
Nadat deze is ingevuld en er geklikt is op de knop "Registreren en afrekenen" krijgt diegene 2 meldingen te zien en kan dus niet afrekenen, de bestelling is ook niet geplaatst en er is geen account aangemaakt in het back-end.
Ik loop allemaal tegen problemen aan die ik niet terug kan vinden op dit forum of via google.. krijg haast het idee dat ik alles fout aan het doen ben waardoor dit soort dingen gebeurt?
Nadat deze is ingevuld en er geklikt is op de knop "Registreren en afrekenen" krijgt diegene 2 meldingen te zien en kan dus niet afrekenen, de bestelling is ook niet geplaatst en er is geen account aangemaakt in het back-end.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Ik loop allemaal tegen problemen aan die ik niet terug kan vinden op dit forum of via google.. krijg haast het idee dat ik alles fout aan het doen ben waardoor dit soort dingen gebeurt?
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
23 feb 2014 19:39 - 23 feb 2014 19:39
De melding "Registreerd alstublieft om af te rekenen" heb ik weg kunnen halen door het afrekenen als gast toe te staan. Helaas blijft de melding "vul uw gebruikersnaam in" wanneer iemand zich wil registreren tijdens het afrekenen (stap 2 in het afreken proces op mijn
webwinkel
)
Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt en op kunnen lossen?
Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt en op kunnen lossen?
- zyra
23 feb 2014 20:31
Ik zie wel dat het veld "Getoonde naam" ontbreekt. Dat zou het mogelijk verklaren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 feb 2014 20:44 - 23 feb 2014 20:45
Wow Astrid, een probleem waar ik al enkele weken een oplossing voor aan het zoeken ben en jij hebt het gevonden. Hartstikke bedankt!
- zyra
23 feb 2014 20:48
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden