Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost bestelproces eenvoudiger maken

bestelproces eenvoudiger maken

03 mrt 2014 19:04 - 03 mrt 2014 20:26
Op mijn site www.jewelforlife.nl krijg ik vaker te horen dat het bestellen niet luk omdat klanten het niet snappen. Ik heb al heel vaak een bestelling gedaan en vindt het logische stappen. Kun je het proces vereenvoudigen??? Ook heb ik het aanvinken van leveringsvoorwaarden uitgezet en toch moet je het aanklikken, hoe krijg ik dat weg??? Kunnener misschien stappen weg of vereenviudigt worden??? Graag jullie advies

Edit Jelle.D: Ik heb voor je andere vraag een nieuwe topic aangemaakt, gaarne één vraag per topic.
forum.joomlanl.nl/forum/56-virtuemart-2-...-adres-te-veranderen
  • hkraft
  • hkraft's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

03 mrt 2014 20:56
Je zou kunnen kiezen voor een goeie one page checkout plug-in.

Ik heb zelf goeie ervaringen met extensions.joomla.org/extensions/extensi...tuemart-orders/25503 .

En anders deze misschien, lees ik ook veel positiefs over www.rupostel.com

03 mrt 2014 23:11
Het zijn alle2 betaalde plugins jammer genoeg. Het is wel heel overzichtelijk en mooi. Maar aangezien de site nog niet veel omzet heeft wil ik toch nog ff rondkijken voor een gratis plugin, tenminste als die er is. Toch bedankt Eric voor je tips, of weet je nog een andere plugin die gratis is ????
  • hkraft

04 mrt 2014 09:32
Ik ben nog geen goede gratis one page checkout plugins tegen gekomen voor virtuemart.

VP One Page Checkout en Rupostel One Page Checkout kosten inderdaad geld, voor zo'n $ 50,- heb je een mooie checkout en, niet onbelangrijk (vind ik), support.

Daarnaast kan deze kleine investering ook extra omzet genereren. Je geeft aan dat je nu klanten verliest omdat het betalingsproces te ingewikkeld is. Men heeft dus al besteld (winkelwagen gevuld) maar je verliest ze toch in het laatste stapje. Dat is jammer en een gemiste kans.

06 mrt 2014 11:08
Er stond van alles niet goed en nu werkt het wel goed, nog niet op 1 pagina maar eel te volgen. Bedankt voor je hulp
  • hkraft
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie