Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost bestelproces eenvoudiger maken
bestelproces eenvoudiger maken
03 mrt 2014 19:04 - 03 mrt 2014 20:26
Op mijn site
www.jewelforlife.nl
krijg ik vaker te horen dat het bestellen niet luk omdat klanten het niet snappen. Ik heb al heel vaak een bestelling gedaan en vindt het logische stappen. Kun je het proces vereenvoudigen??? Ook heb ik het aanvinken van leveringsvoorwaarden uitgezet en toch moet je het aanklikken, hoe krijg ik dat weg??? Kunnener misschien stappen weg of vereenviudigt worden??? Graag jullie advies
Edit Jelle. Ik heb voor je andere vraag een nieuwe topic aangemaakt, gaarne één vraag per topic.
forum.joomlanl.nl/forum/56-virtuemart-2-...-adres-te-veranderen
Edit Jelle. Ik heb voor je andere vraag een nieuwe topic aangemaakt, gaarne één vraag per topic.
forum.joomlanl.nl/forum/56-virtuemart-2-...-adres-te-veranderen
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 mrt 2014 20:56
Je zou kunnen kiezen voor een goeie one page checkout plug-in.
Ik heb zelf goeie ervaringen met extensions.joomla.org/extensions/extensi...tuemart-orders/25503 .
En anders deze misschien, lees ik ook veel positiefs over www.rupostel.com
Ik heb zelf goeie ervaringen met extensions.joomla.org/extensions/extensi...tuemart-orders/25503 .
En anders deze misschien, lees ik ook veel positiefs over www.rupostel.com
- eric@beernink.eu
- Bekend met Joomla!NL
-
03 mrt 2014 23:11
Het zijn alle2 betaalde plugins jammer genoeg. Het is wel heel overzichtelijk en mooi. Maar aangezien de site nog niet veel omzet heeft wil ik toch nog ff rondkijken voor een gratis plugin, tenminste als die er is. Toch bedankt Eric voor je tips, of weet je nog een andere plugin die gratis is ????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
04 mrt 2014 09:32
Ik ben nog geen goede gratis one page checkout plugins tegen gekomen voor virtuemart.
VP One Page Checkout en Rupostel One Page Checkout kosten inderdaad geld, voor zo'n $ 50,- heb je een mooie checkout en, niet onbelangrijk (vind ik), support.
Daarnaast kan deze kleine investering ook extra omzet genereren. Je geeft aan dat je nu klanten verliest omdat het betalingsproces te ingewikkeld is. Men heeft dus al besteld (winkelwagen gevuld) maar je verliest ze toch in het laatste stapje. Dat is jammer en een gemiste kans.
VP One Page Checkout en Rupostel One Page Checkout kosten inderdaad geld, voor zo'n $ 50,- heb je een mooie checkout en, niet onbelangrijk (vind ik), support.
Daarnaast kan deze kleine investering ook extra omzet genereren. Je geeft aan dat je nu klanten verliest omdat het betalingsproces te ingewikkeld is. Men heeft dus al besteld (winkelwagen gevuld) maar je verliest ze toch in het laatste stapje. Dat is jammer en een gemiste kans.
- eric@beernink.eu
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden