Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Standaard weergave Virtuemart
Standaard weergave Virtuemart
13 apr 2014 16:43
Ik zit met de volgende vraag er is een joomla site geupdate naar 2.5.19 en maken gebruik van virtuemart 2.0.26d
en nu is het volgende probleem ontstaan.
In het menu is er een verwijzing naar virtumart het Menu-itemtype staat ingesteld met VirtueMart » Standaard weergave Virtuemart en nu werkt deze link niet meer en geeft een lege pagina aan, wat kan/moet ik aanpassen om het opgelost te krijgen.
de link van de site is www.u-toys.nl
in het horizontale menu staat verkoop en als je daar op klinkt doet hij het niet meer.
en nu is het volgende probleem ontstaan.
In het menu is er een verwijzing naar virtumart het Menu-itemtype staat ingesteld met VirtueMart » Standaard weergave Virtuemart en nu werkt deze link niet meer en geeft een lege pagina aan, wat kan/moet ik aanpassen om het opgelost te krijgen.
de link van de site is www.u-toys.nl
in het horizontale menu staat verkoop en als je daar op klinkt doet hij het niet meer.
- MMST
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
14 apr 2014 00:15 - 14 apr 2014 00:16
In de URL komt ../index.php/verkoop te staan.
Oplossing:
In het Main-menu alle menu-items aanvinken en dan op de knop "Opnieuw opbouwen" klikken
Als dat niet werkt het menu-item depubliceren en daarna een nieuw menu-item Verkoop maken.
Oplossing:
In het Main-menu alle menu-items aanvinken en dan op de knop "Opnieuw opbouwen" klikken
Als dat niet werkt het menu-item depubliceren en daarna een nieuw menu-item Verkoop maken.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
14 apr 2014 10:08
Dank je wel voor de tip,
maar helaas werken beide mogelijkheden niet.
wat kan ik nu doen
maar helaas werken beide mogelijkheden niet.
wat kan ik nu doen
- MMST
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
14 apr 2014 11:30
Maak een backup van je site en update dan zowel VM als de AIO naar de laatste versie 2.6.0. Zou kunnen helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden