Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Engelse tekst aanpassen
Engelse tekst aanpassen
26 aug 2014 16:13 - 26 aug 2014 16:48
Beste
Ik heb enkele vragen omdat ik nog enkele problemen vaststel op mijn webshop www.start-to-swim.com/webshop :
1. Hoe kan ik de tekst featured / bestsellers aanpassen of verwijderen op de productpagina: kies je zwempakket
[strike]2. Wanneer ik een product heb aangekocht, en ik ga terug naar de productslider, dan is deze niet meer zichtbaar. Dit is het grootste probleem dat ik nog waarneem. Enig idee hoe dit komt?[/strike]
Groeten
Guy
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
Ik heb enkele vragen omdat ik nog enkele problemen vaststel op mijn webshop www.start-to-swim.com/webshop :
1. Hoe kan ik de tekst featured / bestsellers aanpassen of verwijderen op de productpagina: kies je zwempakket
[strike]2. Wanneer ik een product heb aangekocht, en ik ga terug naar de productslider, dan is deze niet meer zichtbaar. Dit is het grootste probleem dat ik nog waarneem. Enig idee hoe dit komt?[/strike]
Groeten
Guy
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast.
- Guy
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Engelse tekst aanpassen
26 aug 2014 16:39
Graag 1 onderwerp per topic. Maak voor je tweede vraag een nieuw draadje aan. Als de template goed in elkaar zit, dan kan je het aanpassen met een taaloverride.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Engelse tekst aanpassen
26 aug 2014 16:45
Hoi
Hoe kan ik dat doen? Ik mag geen recentere update doen momenteel, het moet van Joomla 2.16 zijn.
Bedankt.
Guy
Hoe kan ik dat doen? Ik mag geen recentere update doen momenteel, het moet van Joomla 2.16 zijn.
Bedankt.
Guy
- Guy
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Engelse tekst aanpassen
26 aug 2014 16:49
Ach, dan hoef je die moeite ook niet meer te doen. Grote kans dat je site binnenkort gehackt is. Updates zijn er niet voor niets!
Maar een taaloverride heeft niets met updates te maken, integendeel zelfs.
Op ons youtube kanaal staan een aantal filmpjes hierover.
Maar een taaloverride heeft niets met updates te maken, integendeel zelfs.
Op ons youtube kanaal staan een aantal filmpjes hierover.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden