Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost main menu probleem
main menu probleem
17 nov 2014 21:51
alles werkte na behoren maar wanneer ik in de main menu een extra menu naar een normale artikel verwijst staat er in de url
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/manufacturer1
i p v domeinnaam.nl/manufacturer
in de main menu staat wel de link vaar de voorpagina van de shop.
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/manufacturer1
i p v domeinnaam.nl/manufacturer
in de main menu staat wel de link vaar de voorpagina van de shop.
- ericweb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
17 nov 2014 22:10
Welke versie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- ericweb
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
17 nov 2014 22:41
Sowieso updaten naar de laatste VM versie. Kijk daarna eens of het helpt als je je menu's opnieuw opbouwt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
main menu probleem
17 nov 2014 22:42
Kan ik dan heel simpel de laats versie downloaden en dan installeren of moet het op een andere manier
- ericweb
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
18 nov 2014 13:37
Ik heb eerst een nieuwe menu item gemaakt met een artikel test.
hierna getest zag ik in de adres balk het volgende
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/test
hierna heb ik een update gemaakt naar de laatste versie 2.6.12
Vervolgens bekeken wat nu de test item/menu staat
domeinnaam.nl/test
dat zag er mooi uit.
Hierna nog een x gedaan met een artikel test2 en menu item test2 hierna kreeg ik weer het zelfde.
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/test2
hierna getest zag ik in de adres balk het volgende
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/test
hierna heb ik een update gemaakt naar de laatste versie 2.6.12
Vervolgens bekeken wat nu de test item/menu staat
domeinnaam.nl/test
dat zag er mooi uit.
Hierna nog een x gedaan met een artikel test2 en menu item test2 hierna kreeg ik weer het zelfde.
com-virtuemart-menu-report/com-virtuemart-menu-products/com-virtuemart-menu-shipmentmethods/com-virtuemart-menu-store/test2
- ericweb
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
18 nov 2014 13:50
Enige dat ik nog kan bedenken is dat je de database een keer moet repareren. Eerst bij Extensiebeheer en dan bij Virtuemart onder Gereedschap > Update/Migratie kiezen voor Installeer tabellen of indien noodzakelijk deze bijwerken.
Maak voor de zekerheid eerst een backup.
Maak voor de zekerheid eerst een backup.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
main menu probleem
18 nov 2014 14:00
Helaas ....
wat ik wel heb gedaan is "Database update gereedschap activeren" aangevinkt
ook dat heeft helaas niks opgebracht
wat ik wel heb gedaan is "Database update gereedschap activeren" aangevinkt
ook dat heeft helaas niks opgebracht
- ericweb
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
18 nov 2014 14:05
Ja, die moet je aanvinken, anders kan je niets bij Update/Migratie. Maar dat vinkje doet dus verder niets. Heb je een link naar je site? Misschien dat iemand dan iets kan ontdekken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- ericweb
- Bekend met Joomla!NL
-
main menu probleem
18 nov 2014 14:39
Het zou goed moeten gaan als je elke keer als je een menu-item toevoegt bij menubeheer een keer op opnieuw opbouwen klikt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.728 seconden