Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

VM of Hikashop

VM of Hikashop

03 jan 2015 19:44
Ik heb momenteel een webshop gebouwd met VM. Helaas loop ik tegen een aantal dingetjes aan wat nogal lastig op te lossen valt.

Nu vroeg ik mij af of ik misschien beter naar Hikashop (free) over kon stappen of juist niet?

Om een voorbeeldje te geven van mijn huidige webshop Klik hier

Waar ik vooral problemen mee heb zijn de facturen van VM en verschillende varianten van 1 artikel (bijvoorbeeld verschillende gewichten) die dan niet met voorraad bijgehouden kunnen worden. Hierdoor kan ik niet per gewicht/kleur aangeven of dit op voorraad is of niet.

Kan iemand mij vertellen of ik vergelijkbaar iets kan doen met de gratis versie van Hika maar dan met betere facturen en de artikel varianten?
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

VM of Hikashop

03 jan 2015 20:00 - 03 jan 2015 20:01
Excuses, ik zie nu pas dat Hikashop niet wordt ondersteund door Sisow (iDeal betaling) :(

Mocht iemand ideeën hebben om toch Hikashop te kunnen gebruiken of misschien een hele andere webshopextensie weten die wel met Sisow werk, gratis is (of in ieder geval niet enorm duur) en waarbij ik het zelfde kan doen als met VM maar dan met duidelijkere facturen en artikel varianten, dan erg graag!
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart

VM of Hikashop

08 jan 2015 09:46
Hallo Zyra

Zie ook, vooral de reactie van Sjaak
forum.joomlanl.nl/forum/webshopextensies...47420-webshop#109637

En dit artikel:
www.joomlavirtuemartideal.nl/artikelen/4...mart-2-0-of-hikashop

Ik blog er vaker over en als je problemen ondervindt met VM zou ik zeker HikaShop bekijken. Juist ook omdat je betaalde ondersteuning en updates kunt krijgen (kwaliteit!).

Je zit toch niet vast aan Sisow? Mollie heeft bijvoorbeeld recent hun prijzen verlaagd en werkt met HikaShop en Virtuemart.

Groet
David
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie