Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Winkelwagentje klikt niet door
Winkelwagentje klikt niet door
18 jan 2015 12:23
Bij het bouwen van een nieuwe webshop kom ik er achter dat als ik op het winkelwagentje klik deze blijft hangen.
Hij klikt namelijk niet door. Heeft iemand de oplossing?
Joomla 3.3.6 met virtuemart 3.0.2
Hij klikt namelijk niet door. Heeft iemand de oplossing?
Joomla 3.3.6 met virtuemart 3.0.2
- harryb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 jan 2015 12:59
Ik vermoed een jquery conflict met je template of met een andere extensie. Je zou eens kunnen kijken of het op te lossen is door JQueryEasy te installeren. Of even kijken bij de configuratie van VM voor wat betreft Jquery instellingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 jan 2015 13:46
In virtuemart in de configuratie pagina naar de template tab.
Daar de "gebruik de artikel scripts" het vinkje weg kunnen halen en nu doet hij het wel.
Daar de "gebruik de artikel scripts" het vinkje weg kunnen halen en nu doet hij het wel.
- harryb
- Bekend met Joomla!NL
18 jan 2015 14:08Ja, maar nu krijg je denk ik wel andere problemen. Maar dit wijst in ieder geval op een javascript conflict.Deze scripts zijn noodzakelijk voor een dynamische werking van de winkelwagen en prijs! U verliest alle standaard interactie door het script uit te schakelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 jan 2015 23:58
Het vinkje heb ik laten staan omdat ik inderdaad zag dat ik andere problemen kreeg.
Ik merk dat als ik de domeinnaam inclusief www intoets ik geen problemen ondervindt, maar zodra ik de domeinnaam zonder www intoets dan is het niet mogelijk om een bestelling in de winkelwagen te krijgen.
Ik merk dat als ik de domeinnaam inclusief www intoets ik geen problemen ondervindt, maar zodra ik de domeinnaam zonder www intoets dan is het niet mogelijk om een bestelling in de winkelwagen te krijgen.
- harryb
- Bekend met Joomla!NL
22 jan 2015 08:37
Zou een fout in je DNS instellingen kunnen zijn of, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk, in je .htaccess.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
22 jan 2015 13:59
Ik heb zojuist het probleem aan
Wned
voorgesteld en zij gaven aan dat er niets mis is met de DNS instellingen, maar dat het waarschijnlijk aan de .htaccess zou kunnen liggen. Hoe kan ik deze juist instellen, of hoe zie ik dat deze juist is ingesteld? Ik heb het bestand met notepad++ geopend, maar ik heb geen idee hoe ik zoiets moet instellen.
- harryb
- Bekend met Joomla!NL
22 jan 2015 18:13
Als je de standaard htaccess.txt van Joomla hernoemt naar .htaccess, dan kan er in ieder geval niets mis gaan. Zet anders even een link naar je site hier neer, dan kunnen de leden mee kijken en misschien het probleem tackelen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Re: Winkelwagentje klikt niet door
22 jan 2015 21:05 - 23 jan 2015 08:50
Hierbij de link die goed werkt:
www.leer-schoonmaken.nl
En deze link met het winkelwagen probleem:
leer-schoonmaken.nl
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast omdat hij niet werkte.
www.leer-schoonmaken.nl
En deze link met het winkelwagen probleem:
leer-schoonmaken.nl
Edit Astrid: Ik heb je link aangepast omdat hij niet werkte.
- harryb
- Bekend met Joomla!NL
23 jan 2015 09:10
Staan deze regels exact zo in je configuration.php?
Code:
public $live_site = '';
public $cookie_domain = '';
public $cookie_path = '';
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 jan 2015 10:03 - 23 jan 2015 10:23
Nee bij mij staat er dit:
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
public $live_site = 'http://www.leer-schoonmaken.nl';
public $cookie_domain = '';
public $cookie_path = '';
- harryb
- Bekend met Joomla!NL
23 jan 2015 10:23
Dan verwijder de url eens uit de eerste regel. Vermoed dat dat de boosdoener is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.753 seconden