Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Overgenomen website, weet geen raadt !
26 feb 2015 13:33
Hallo Allemaal,
IK ben nieuw hier en ontzettend groen in wat betreft onze website. Ik heb een bedrijf overgenomen en deze website draait al zo een 10 jaar, er is mij gezegd dat het Joomla is maar ben ik dus niet zeker van......... de webshop is alleszins Zencart.
Er zijn alleszins erg veel dingen niet in orde, en ik wil teksten wijzigen op mijn site maar ik heb geen idee hoe. Ik zou na overname begeleidt worden maar dat is anders gelopen en de persoon heeft geen tijd om mij te helpen en zit overigens ook nog eens aan de andere kant van de wereld.
Kunnen jullie mij vertellen of het om Joomla gaat ?
www.barefoot-saddles.com/index.php?main_page=index
IK ben nieuw hier en ontzettend groen in wat betreft onze website. Ik heb een bedrijf overgenomen en deze website draait al zo een 10 jaar, er is mij gezegd dat het Joomla is maar ben ik dus niet zeker van......... de webshop is alleszins Zencart.
Er zijn alleszins erg veel dingen niet in orde, en ik wil teksten wijzigen op mijn site maar ik heb geen idee hoe. Ik zou na overname begeleidt worden maar dat is anders gelopen en de persoon heeft geen tijd om mij te helpen en zit overigens ook nog eens aan de andere kant van de wereld.
Kunnen jullie mij vertellen of het om Joomla gaat ?
www.barefoot-saddles.com/index.php?main_page=index
- Daniellevv
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 feb 2015 13:47 - 26 feb 2015 13:49
Hallo Danielle,
Je kan altijd zien of het een joomla site is door ergens op de frontpage de muiscursor te plaatsen en dan rechts klikken dan krijg je een rolmenu en daar staat ergens een menu getiteld pagina bron kilk dat aan dan komt er een nieuwe tab in je browser met veel text.
Dan toets je <CTRL> F dan verschijnt er rechtsboven een zoekregel typ daar joomla en enter dat dat geeft aan of er wel of niet het woord joomla in die tekst voorkomt.
En dat is het antwoord ik heb al gekeken maar het is zeer traag dus ik denk dat het geen joomla is.
Heb nu gekeken het is geen joomla site.
Maar probeer zelf maar even.
Gr Kees
Je kan altijd zien of het een joomla site is door ergens op de frontpage de muiscursor te plaatsen en dan rechts klikken dan krijg je een rolmenu en daar staat ergens een menu getiteld pagina bron kilk dat aan dan komt er een nieuwe tab in je browser met veel text.
Dan toets je <CTRL> F dan verschijnt er rechtsboven een zoekregel typ daar joomla en enter dat dat geeft aan of er wel of niet het woord joomla in die tekst voorkomt.
En dat is het antwoord ik heb al gekeken maar het is zeer traag dus ik denk dat het geen joomla is.
Heb nu gekeken het is geen joomla site.
Maar probeer zelf maar even.
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
26 feb 2015 15:28 - 26 feb 2015 15:28
Hoi Danielle,
Het is geen Joomla. Maar een shopping cart van Tronix Technlogy.
Klik hier en je ziet het.
Het is geen Joomla. Maar een shopping cart van Tronix Technlogy.
Klik hier en je ziet het.
- Otto
- Bezoeker
- Daniellevv
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 feb 2015 15:46
Succes met je site. Aangezien het geen Joomla!-site betreft, sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden