Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost VM3 winkelwagen variant
VM3 winkelwagen variant
17 mrt 2015 15:45
Goedendag,
Ik ben bezig een webshop in VM3 te bouwen. Ik ben bezig met de producten toe te voegen en voor enkele producten wil ik een keuze in maat/kleur opnemen.
In VM2 was dit makkelijk te realiseren met de winkelwagen variant. In VM3 bestaat deze optie niet meer. Ik heb wat geëxperimenteerd met de aanwezige opties, maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand de juiste stappen om te ondernemen?
Alvast bedankt.
Ik ben bezig een webshop in VM3 te bouwen. Ik ben bezig met de producten toe te voegen en voor enkele producten wil ik een keuze in maat/kleur opnemen.
In VM2 was dit makkelijk te realiseren met de winkelwagen variant. In VM3 bestaat deze optie niet meer. Ik heb wat geëxperimenteerd met de aanwezige opties, maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand de juiste stappen om te ondernemen?
Alvast bedankt.
- Valk
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
VM3 winkelwagen variant
17 mrt 2015 16:52
Bestaat nog steeds. Je moet type Tekst kiezen en verder is het hetzelfde als in VM2. Kan handig zijn om in een submap of lokaal een kale Joomla installatie met VM met voorbeelddata te installeren. Dan heb je een spiekbriefje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
VM3 winkelwagen variant
17 mrt 2015 17:23
Bedankt voor de tip. Echter is de output niet hetzelfde als bij VM2. Ook krijg ik niet de keuze om een eventuele meerprijs op te geven.
In de bijlage heb ik mijn instellingen opgenomen.
In de bijlage heb ik mijn instellingen opgenomen.
- Valk
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
VM3 winkelwagen variant
17 mrt 2015 18:41
Je moet geen standaardwaarde ingeven.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.798 seconden