Ik ben bezig een webshop neer te zetten waarop ik producten ga aanbieden die op maat gemaakt kunnen worden, maar wel in een bepaalde verhouding. Nu werk ik al met de CustomSize plugin van iStraxx maar hierin wordt geen rekening gehouden met een verhouding. Ik heb al diverse mailtjes naar de maker gestuurd en ook een vraag op virtuemart.net forum geplaatst maar niemand weet het. Ik zie diverse andere CMS websites die wel deze functionaliteit hebben maar voor Virtuemart heb ik nog niets kunnen ontdekken.
Weet iemand waar ik een dergelijke plugin kan vinden? Dus afmetingen invoeren in een bepaalde verhouden.
Voorbeeld: product heeft een verhouding van 1:2. Met vult een breedte van 10cm in, dan komt er automatisch in het andere vakje 20cm te staan. HELP!
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie
forumregels
.
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.