Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Klant recensie- en waarderingssysteem Virtuemart
30 mrt 2015 15:01 - 30 mrt 2015 15:01
Ik heb er in
mijn webwinkel
bewust voor gekozen dat het niet noodzakelijk is dat mensen zich moeten registreren.
Immers willen sommige mensen gewoon eenmalig een product kopen zonder registratie etc.
Nu kan ik bij "Klant recensie- en waarderingssysteem" instellen dat mensen die het product kochten een recensie kunnen schrijven.
Omdat ik wilde uitzoeken hoe dit werkt ben ik gaan kijken of ik zelf een recensie kon schrijven, ik heb bij het testen van de webwinkel immers eenmalig zelf een product aangekocht in mijn webwinkel zodat ik kon kijken of het betaalsysteem werkte.
Wanneer ik mijn gegevens invul(exact gelijk aan de gegevens bij die bestelling) heb ik echter nog steeds geen mogelijkheid om een beoordeling te schrijven, ik zie alleen de tekst "Beoordelingen - Er zijn nog geen geen recensies voor dit artikel."
Doe ik iets verkeerd, of zie ik iets over het hoofd?
Zijn er wellicht makkelijkere manieren om een recensie achter te laten voor mijn klanten?
Immers willen sommige mensen gewoon eenmalig een product kopen zonder registratie etc.
Nu kan ik bij "Klant recensie- en waarderingssysteem" instellen dat mensen die het product kochten een recensie kunnen schrijven.
Omdat ik wilde uitzoeken hoe dit werkt ben ik gaan kijken of ik zelf een recensie kon schrijven, ik heb bij het testen van de webwinkel immers eenmalig zelf een product aangekocht in mijn webwinkel zodat ik kon kijken of het betaalsysteem werkte.
Wanneer ik mijn gegevens invul(exact gelijk aan de gegevens bij die bestelling) heb ik echter nog steeds geen mogelijkheid om een beoordeling te schrijven, ik zie alleen de tekst "Beoordelingen - Er zijn nog geen geen recensies voor dit artikel."
Doe ik iets verkeerd, of zie ik iets over het hoofd?
Zijn er wellicht makkelijkere manieren om een recensie achter te laten voor mijn klanten?
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
30 mrt 2015 15:54
Nee hoor, je doet niets verkeerd. Joomla en VM kunnen nooit een koppeling maken tussen de order en de klant omdat de klant gewoonweg niet bestaat als Joomla gebruiker.
Dus je zult moeten kiezen: of zo laten en dan kunnen ze geen recensies plaatsen, of ze toch maar laten registreren. Zijn maar 3 extra velden of zo die ze in moeten vullen.
Dus je zult moeten kiezen: of zo laten en dan kunnen ze geen recensies plaatsen, of ze toch maar laten registreren. Zijn maar 3 extra velden of zo die ze in moeten vullen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 mrt 2015 16:27 - 30 mrt 2015 16:27
Ah oke, bedankt.
Ik had zojuist "Vraag om registratie bij het afrekenen" aangevinkt zodat nieuwe gebruikers zich kunnen registreren of aankopen als gast.
Toen ik dit aan het wilde testen kreeg ik de volgende meldingen:
> De wachtwoorden komen niet overeen. Vul opnieuw het wachtwoord in.
> Opslaan mislukt door de volgende fout: Vul uw gebruikersnaam in
Ik had deze gegevens wel ingevuld maar dit werkte niet, vandaar dat ik het vinkje bij "Vraag om registratie bij het afrekenen" weer even heb weggehaald.
Ik had zojuist "Vraag om registratie bij het afrekenen" aangevinkt zodat nieuwe gebruikers zich kunnen registreren of aankopen als gast.
Toen ik dit aan het wilde testen kreeg ik de volgende meldingen:
> De wachtwoorden komen niet overeen. Vul opnieuw het wachtwoord in.
> Opslaan mislukt door de volgende fout: Vul uw gebruikersnaam in
Ik had deze gegevens wel ingevuld maar dit werkte niet, vandaar dat ik het vinkje bij "Vraag om registratie bij het afrekenen" weer even heb weggehaald.
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
30 mrt 2015 18:26 - 30 mrt 2015 18:27
En als je het vinkje wel aanzet, zie je dit dan wel?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden