Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
categorie linken aan menu-item Joomla 2.5.16 - VM: 3.0.9.
02 jun 2015 11:47 - 02 jun 2015 12:23
Ik ben momenteel bezig aan een webshop in Virtuemart. Als ik een categorie aanmaak met een bijhorend product, en ik link dit aan mijn menu-item als Virtuemart categorie. Dan krijg ik dit niet te zien? is er iemand die weet wat ik fout doe? site url is:
www.graphicgrid.eu
Bedankt, jan
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (met VR: 3.0.9) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Bedankt, jan
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (met VR: 3.0.9) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- jbecaus
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 jun 2015 12:21
Hallo jbecaus,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je gebruikt een zeer verouderde Joomla versie. Als je nu een nieuwe site gaat maken, dan moet je starten met 3.4.1.
Het feit dat er niets getoond wordt, kan aan je instellingen liggen (taal van VM) of aan het feit dat je geen menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt.
Maar ik wil je adviseren om eerst je site te upgraden naar 3.4.1, zodat alle andere fouten uitgesloten kunnen worden.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je gebruikt een zeer verouderde Joomla versie. Als je nu een nieuwe site gaat maken, dan moet je starten met 3.4.1.
Het feit dat er niets getoond wordt, kan aan je instellingen liggen (taal van VM) of aan het feit dat je geen menu-item van het type Virtuemart Standaard Layout hebt.
Maar ik wil je adviseren om eerst je site te upgraden naar 3.4.1, zodat alle andere fouten uitgesloten kunnen worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jun 2015 12:27
Zal mijn virtuemart nog werken als ik een update doe?
Mvg,
Jan
Mvg,
Jan
- jbecaus
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
02 jun 2015 12:29
Ja. VM 3.0.9 is geschikt voor Joomla 3.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.672 seconden