Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Advies One page checkout gevraag
19 jun 2015 10:13 - 19 jun 2015 10:32
Beste mensen,
Mijn website wordt komende week helemaal geupgrade naar Joomla 3, incl webshop.
Nu wil ik voor de `winkelwagen`graag een one page checkout extensie gaan gebruiken.
Ik heb verschillenden gezien, alleen kan ik nergens duidelijkheid vinden over de betaalmogelijkheden.
De betaalmogelijkheden die ik graag wil zijn, Ideal, Bancontact en PayPal.
Kan iemand mij advies geven over een goeie extensie voor one page checkout die deze betaalmogelijkheden ondersteunt?
Gratis of een betaalde extensie maakt niet uit, wil er best in investeren.
groetjes Martin
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Mijn website wordt komende week helemaal geupgrade naar Joomla 3, incl webshop.
Nu wil ik voor de `winkelwagen`graag een one page checkout extensie gaan gebruiken.
Ik heb verschillenden gezien, alleen kan ik nergens duidelijkheid vinden over de betaalmogelijkheden.
De betaalmogelijkheden die ik graag wil zijn, Ideal, Bancontact en PayPal.
Kan iemand mij advies geven over een goeie extensie voor one page checkout die deze betaalmogelijkheden ondersteunt?
Gratis of een betaalde extensie maakt niet uit, wil er best in investeren.
groetjes Martin
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- martinvanslooten
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
19 jun 2015 10:32
Hallo Martin,
Betaalmogelijkheden hebben niets te maken met de layout/functionaliteit van je checkoutpagina, maar met de mogelijkheden van je webshopextensie.
Betaalmogelijkheden hebben niets te maken met de layout/functionaliteit van je checkoutpagina, maar met de mogelijkheden van je webshopextensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jun 2015 10:52
Hallo Astrid,
Ok duidelijk, voor de webshop gebruik ik virtuemart. Deze wordt samen met de site ook geupgrade naar VM 3.
Kunnen deze betaalmogelijkheden met virtuemart?
Ok duidelijk, voor de webshop gebruik ik virtuemart. Deze wordt samen met de site ook geupgrade naar VM 3.
Kunnen deze betaalmogelijkheden met virtuemart?
- martinvanslooten
- Joomla!NL ontdekker
19 jun 2015 11:19
In principe wel. Paypal is standaard, voor Ideal zijn er plugins beschikbaar en voor bancontact/Mister Cash moet je even kijken naar Targetpay plugins (ondersteunen ook Ideal overigens).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
19 jun 2015 11:22
ok bedankt voor de uitleg.
Heb je toevallig ook nog advies welke one page checkout 1 van de beteren is.
Ik las laatst een tip van jou in een ander topic, daar had je het over Rupostel?
Heb je toevallig ook nog advies welke one page checkout 1 van de beteren is.
Ik las laatst een tip van jou in een ander topic, daar had je het over Rupostel?
- martinvanslooten
- Joomla!NL ontdekker
19 jun 2015 11:32
VM 3 heeft standaard ook een one page checkout. Misschien handig om eerst alles in te richten zodat je kunt kijken of dit ook voldoet aan je eisen.
Omdat dit draadje behoorlijk onduidelijk wordt, door de verschillende onderwerpen, sluit ik het nu af. Als je nog vragen hebt, maak dan per onderwerp een nieuwe vraag aan in het juiste forumonderdeel s.v.p.
Omdat dit draadje behoorlijk onduidelijk wordt, door de verschillende onderwerpen, sluit ik het nu af. Als je nog vragen hebt, maak dan per onderwerp een nieuwe vraag aan in het juiste forumonderdeel s.v.p.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.631 seconden