Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
csv bestand importeren.
csv bestand importeren.
11 jul 2015 11:18 - 11 jul 2015 12:58
Ok ik draai al een aantal jaar mee met joomla maar kom nu in het onbekende.
ik moet voor een vriend een webshop maken nou ben ik zelf bekent met prestashop maar daarmee lukte het me dit keer niet.
Ik heb een csv bestand met alle producten (+/-14.000) en die wil ik importeren maar dat lukt me dus niet.
Wie heeft er ervaring met hikashop/virtuemart of een ander component en wil mij helpen met het importeren van die producten met categorieen?
ik kan het csv bestand met de map voor foto's leveren want ook de foto's moeten er aan gekoppeld worden. tevens heb ik een xml bestand mocht je dat liever hebben.
ojah het maakt niet uit welke versie joomla e.d. je wil alles boven 2.5 staat er als het moet in 5 min op.
Greetz
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( HELP! HELP! ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je opmaak aangepast. Het is niet nodig om te schreeuwen met vette tekst. Lees ook de forumregels .
ik moet voor een vriend een webshop maken nou ben ik zelf bekent met prestashop maar daarmee lukte het me dit keer niet.
Ik heb een csv bestand met alle producten (+/-14.000) en die wil ik importeren maar dat lukt me dus niet.
Wie heeft er ervaring met hikashop/virtuemart of een ander component en wil mij helpen met het importeren van die producten met categorieen?
ik kan het csv bestand met de map voor foto's leveren want ook de foto's moeten er aan gekoppeld worden. tevens heb ik een xml bestand mocht je dat liever hebben.
ojah het maakt niet uit welke versie joomla e.d. je wil alles boven 2.5 staat er als het moet in 5 min op.
Greetz
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( HELP! HELP! ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je opmaak aangepast. Het is niet nodig om te schreeuwen met vette tekst. Lees ook de forumregels .
Gemarkeerd als webneus door: Astrid
- ebbe
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
csv bestand importeren.
11 jul 2015 11:26
Hoi Ebbe,
Jij bent wanhopig zeg. Je topic titel zal je niet helpen.
Hetgeen je wilt kun je met CSV improved realiseren. Je vindt het hier:
www.csvimproved.com/nl/
Jij bent wanhopig zeg. Je topic titel zal je niet helpen.
Hetgeen je wilt kun je met CSV improved realiseren. Je vindt het hier:
www.csvimproved.com/nl/
- Otto
- Bezoeker
csv bestand importeren.
11 jul 2015 11:53
Ja dat heb ik al geprobeerd maar kom er geen wijs uit
ben al 2 dagen aan het knutselen maar helaas
ben al 2 dagen aan het knutselen maar helaas
- ebbe
- Nieuw op Joomla!NL
-
csv bestand importeren.
11 jul 2015 13:30
Hallo ebbe,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je de documentatie op de site van de makers gevolgd hebt? Als je aangeeft wat er fout gaat, dan zijn er misschien wel leden die je kunnen helpen. "ik kom er geen wijs uit" is wel erg algemeen
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je de documentatie op de site van de makers gevolgd hebt? Als je aangeeft wat er fout gaat, dan zijn er misschien wel leden die je kunnen helpen. "ik kom er geen wijs uit" is wel erg algemeen
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
csv bestand importeren.
11 jul 2015 13:33
Het is heel simpel voor andere mss maar ik krijg het niet werkend ... ik wil gewoon dat mijn producten via een csv bestand op mijn site komen maar wat ik ook doe en probeer het lukt niet.
Stiekum hoop ik dat iemand het voor me wil doen
Stiekum hoop ik dat iemand het voor me wil doen
- ebbe
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.780 seconden