Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Plugin Parcelware

Plugin Parcelware

23 okt 2015 09:09
Bestaat er een plugin voor Parcelware om de adresgegevens uit virtuemart op te halen en te importeren in parcelware? Ik heb al contact gehad met de helpdesk van parcelware, maar zij hebben geen plugin voor joomla. Wel voor andere zoals magento.
  • harryb
  • harryb's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

Plugin Parcelware

23 okt 2015 14:02
Hoi,

Waarschijnlijk niet voor virtuemart 3.x . Maar ik weet niet welke versie jij gebruikt, want dat geef je niet aan.

Zelf kom ik wel wat tegen bijvoorbeeld deze , maar die ziet er wel oud uit. En deze is wat nieuwer(PostNL is de naam van de PTT sinds 2011), maar daarvan weet ik niet wat de functionaliteiten zijn. Misschien contact opnemen met de ontwikkelaars van de betreffende extensies voor vragen over de geschiktheid voor jou website?
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie