Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Hikashop configuratie
Hikashop configuratie
20 nov 2015 07:49 - 20 nov 2015 07:53
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Ik heb de laatste versie van HikaShop geinstalleerd en hij werkt helemaal maar als ik mijn betaalmodule wil gaan inrichten dan krijg ik een leeg scherm met alleen de tekst dus zonder de php of html.. ??? herkent iemand ?
- FredS59
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 08:15
Goeiemorge,
De HTML wordt wel degelijk weergegeven(dat is die tekst ). Waarschijnlijk treedt er een fout op, probeer het nog eens met error reporting aan zodat je kan kijken wat er fout gaat.
De HTML wordt wel degelijk weergegeven(dat is die tekst ). Waarschijnlijk treedt er een fout op, probeer het nog eens met error reporting aan zodat je kan kijken wat er fout gaat.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Hikashop configuratie
20 nov 2015 12:09 - 20 nov 2015 13:09
Bedankt ulian voor je snelle antwoord, en ja je heb gelijk HTML doe het wel natuurlijk {;>) pffff... stom van mij... maar goed hier onder zet ik wat er staat als eerste bij de sessie van erro reporting;
Greeetzzz Fred
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Want alles doet het van hikashop maar als ik druk op configuratie en of betaal methode dan springt het naar de pagina zoals boven het plaatje laat zien.__default
check_system_user ⇒ 10177
Greeetzzz Fred
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- FredS59
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 13:11
Dat is een "melding" van foutopsporing en niet van foutrapportage.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- FredS59
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 14:28
Deze op maximum.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Hikashop configuratie
20 nov 2015 15:01 - 20 nov 2015 16:42
Okay thanks, ik heb onderstaande net van de log file agehaald;
Ik zal dat bovenste zo ook even nalopen.
[Fri Nov 20 14:04:11 2015] [error] [client 94.126.38.74] PHP Fatal error: Can't use method return value in write context in /var/www/vhosts/mijndomeinnaam.com/httpdocs/libraries/sisow/base/base.php on line 280, referer: www.mijndomeinnaam/index.php/component/s...hrase=all&Itemid=155
Ik zal dat bovenste zo ook even nalopen.
- FredS59
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 15:14
Inderdaad onderstaande komt er uit zie plaatje;
- FredS59
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 16:12
Kan het bijna niet lezen, maar het lijkt erop dat er een betaalplugin (Sisow) dwars ligt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Hikashop configuratie
20 nov 2015 16:34 - 20 nov 2015 16:38
Klopt het is deze mededeling
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.PHP Fatal error: Can't use method return value in write context in /var/www/vhosts/mijndomeinnaam.com/httpdocs/libraries/sisow/base/base.php on line 280,
- FredS59
- Bekend met Joomla!NL
-
Hikashop configuratie
20 nov 2015 17:00
Dan kan je het beste even contact opnemen met de makers van de Sisow plugin.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.804 seconden