Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
28 dec 2015 19:29 - 28 dec 2015 19:31
Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar stel hem toch maar.
Ik mijn webshop (Joomla 3 + VM3) kunnen mijn klanten hun bestellingen terug zien.
Maar zodra er op de link van het bestelnummer geklikt word krijg je deze foutmelding:
Vermoedelijk omdat de URL niet correct is. Dit is bij alle bestellingen het geval.
De factuur is wel in PDF te downloaden.
Iemand enig idee wat er fout gaat bij mij?
Wil je testen?
log dan als klant in op www.alphameppel.nl
gebruikersnaam: test
wachtwoord: test
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag, maar stel hem toch maar.
Ik mijn webshop (Joomla 3 + VM3) kunnen mijn klanten hun bestellingen terug zien.
Maar zodra er op de link van het bestelnummer geklikt word krijg je deze foutmelding:
Not Found
The requested URL /12/26-17:54/mijn-bestellingen was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Vermoedelijk omdat de URL niet correct is. Dit is bij alle bestellingen het geval.
De factuur is wel in PDF te downloaden.
Iemand enig idee wat er fout gaat bij mij?
Wil je testen?
log dan als klant in op www.alphameppel.nl
gebruikersnaam: test
wachtwoord: test
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
28 dec 2015 21:21
Je testinlog werkt niet, maar dat zal toch niet veel meer opleveren dan constateren wat jij al aangeeft. Heb je het al eens met een standaard template geprobeerd of de map com_virtuemart van je template hernoemd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37439
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
28 dec 2015 22:46
Vreemd dat je niet kan inloggen, ik gebruik deze inlog ook soms.
Ook met de standaard template werkt het niet
Ik heb een template gekocht ( Impress ) deze is speciaal voor Virtuemart gemaakt. Ik denk dat dit wel goed zit. (?)
Zover ik weet zijn er geen mappen hernoemd, alles werkt verder naar behoren.
Alleen deze functie niet...
Eerst lukt het ook niet via de backend, maar dit bleek te liggen aan een IP conflict achter de schermen las ik op andere fora.
Na uitloggen op andere PC's en het cache geheugen te wissen kon ik de bestellingen via de backend wel tijdelijk inzien.
(nu ook niet meer)
Via de front-end is het nooit gelukt.
Om die reden ben ik toch benieuwd of iemand anders (ander IP-adres) het wel kan inzien?
Ook met de standaard template werkt het niet
Ik heb een template gekocht ( Impress ) deze is speciaal voor Virtuemart gemaakt. Ik denk dat dit wel goed zit. (?)
Zover ik weet zijn er geen mappen hernoemd, alles werkt verder naar behoren.
Alleen deze functie niet...
Eerst lukt het ook niet via de backend, maar dit bleek te liggen aan een IP conflict achter de schermen las ik op andere fora.
Na uitloggen op andere PC's en het cache geheugen te wissen kon ik de bestellingen via de backend wel tijdelijk inzien.
(nu ook niet meer)
Via de front-end is het nooit gelukt.
Om die reden ben ik toch benieuwd of iemand anders (ander IP-adres) het wel kan inzien?
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
28 dec 2015 23:13
Ik denk dat ik iets verder ben...
Mijn ordernummers bevatten "/" en dit komt niet goed in een URL, aangezien het ordernummer in de URL zit.
Dit heb ik meteen aangepast.
Nu krijg ik geen foutmelding meer, maar krijg een blanco scherm als ik de nieuwe bestelde order wil inzien.
Vreemd is wel dat de "Breadcrumbs" een dubbele bestemming aangeeft.
"U bevindt zich hier: Start » Mijn bestellingen » Bestelinformatie » Bestelinformatie"
Lijkt me ook niet goed
Mijn ordernummers bevatten "/" en dit komt niet goed in een URL, aangezien het ordernummer in de URL zit.
Dit heb ik meteen aangepast.
Nu krijg ik geen foutmelding meer, maar krijg een blanco scherm als ik de nieuwe bestelde order wil inzien.
Vreemd is wel dat de "Breadcrumbs" een dubbele bestemming aangeeft.
"U bevindt zich hier: Start » Mijn bestellingen » Bestelinformatie » Bestelinformatie"
Lijkt me ook niet goed
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
28 dec 2015 23:18Astrid schreef : Je testinlog werkt niet, maar dat zal toch niet veel meer opleveren dan constateren wat jij al aangeeft.
De inlog is overigens voor de frontend, als klant.
Geen backend inlog.
Om verwarring te voorkomen
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
29 dec 2015 10:04
Inlog werkt nu wel en je url klopt ook. Maar ik zie wel een javascript fout. Zou best kunnen dat dat de oorzaak is, maar dat weet ik zo niet. Kan verder ook niet veel zien omdat je jch-optimize gebruikt.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37439
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
29 dec 2015 10:06plomp schreef : Nu krijg ik geen foutmelding meer, maar krijg een blanco scherm als ik de nieuwe bestelde order wil inzien.
Vreemd is wel dat de "Breadcrumbs" een dubbele bestemming aangeeft.
"U bevindt zich hier: Start » Mijn bestellingen » Bestelinformatie » Bestelinformatie"
Lijkt me ook niet goed
Dit is blijkbaar wel normaal, ik zie het vaker voorkomen...
Maar waarom krijg ik nu een blank scherm?
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 10:39
Mijn website vond ik zo traag, vandaar JHC-Optimize. Deze heb ik nu uitgeschakeld, helaas hielp dat (nog) niet.
Maar misschien kun je nu wel meer zien wat er fout gaat?
Maar misschien kun je nu wel meer zien wat er fout gaat?
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 10:53
Kan in ieder geval iets meer zien en
hier
staat er wel iets meer over. Waarschijnlijk dus een conflict.
Overigens begrijp ik je hele menu-constructie niet. Mogelijk dat het daarom niet werkt, maar ik vermoed nog steeds dat het iets met je template te maken heeft.
Overigens begrijp ik je hele menu-constructie niet. Mogelijk dat het daarom niet werkt, maar ik vermoed nog steeds dat het iets met je template te maken heeft.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37439
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 11:40 - 30 dec 2015 12:28
Ik had dat ook al gezien en raar bevonden, maar alles werkte tot nu toe en ging er maar vanuit dat dit "normaal" was.
Ik ga de makers van het template benaderen, wellicht weten zij meer.
Ook heb ik een post geplaatst op het andere forum, ik kan niet goed eruit halen of ze nu een werkelijke oplossing gevonden hadden.
Het lijkt inderdaad hetzelfde probleem.
To be continued... bedankt tot zo ver, ik ben weer een stukje verder!
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
Ik ga de makers van het template benaderen, wellicht weten zij meer.
Ook heb ik een post geplaatst op het andere forum, ik kan niet goed eruit halen of ze nu een werkelijke oplossing gevonden hadden.
Het lijkt inderdaad hetzelfde probleem.
To be continued... bedankt tot zo ver, ik ben weer een stukje verder!
Edit Astrid: Ik heb je quote verwijderd, omdat het quoten van een direct voorafgaande reactie niets toevoegt.
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 13:48
Ik heb de template geupdate naar de laatste versie, maar dat hielp niets.
VirtuemartTemplates.net (de makers) geven aan dat dit probleem niet aan het template kan liggen.
Zowel de Breadcrumbs als te Orderhistorie worden niet beïnvloed door de template.
Ook heb ik een standaard template geïnstalleerd (Beez) en ook daar doet het probleem zich voor.
Hiermee kan ik wel concluderen dat het niets te maken heeft met de template.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de menustructuur zo vreemd is?
Wellicht als ik dat oplos, zal ook de orderhistorie weer werken?
VirtuemartTemplates.net (de makers) geven aan dat dit probleem niet aan het template kan liggen.
Zowel de Breadcrumbs als te Orderhistorie worden niet beïnvloed door de template.
Ook heb ik een standaard template geïnstalleerd (Beez) en ook daar doet het probleem zich voor.
Hiermee kan ik wel concluderen dat het niets te maken heeft met de template.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de menustructuur zo vreemd is?
Wellicht als ik dat oplos, zal ook de orderhistorie weer werken?
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 259
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 13:53
Heb je zelf je menu-structuur al gecontroleerd in de backend?
Anders misschien even de menu's opnieuw opbouwen.
Anders misschien even de menu's opnieuw opbouwen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Berichten: 13625
Tijd voor maken pagina: 0.728 seconden