Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart bestelhistorie werkt niet goed?
30 dec 2015 14:10
Ik denk dat ik het weet!
Ik gebruik Yagendoo Marketingsuite, dit component zorg voor deze vreemde verwijzingen.
Daar ga ik eerst mee aan de gang. Waarschijnlijk zit het hem daar in...
Ik gebruik Yagendoo Marketingsuite, dit component zorg voor deze vreemde verwijzingen.
Daar ga ik eerst mee aan de gang. Waarschijnlijk zit het hem daar in...
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
30 dec 2015 14:20Jelle schreef : Heb je zelf je menu-structuur al gecontroleerd in de backend?
Anders misschien even de menu's opnieuw opbouwen.
Ik gebruik de VM-categorie module, daar kan ik weinig aan veranderen toch?
- plomp
30 dec 2015 14:24
Maar hoe verklaar je dan dat als je via
deze
(in mijn ogen juiste) url op een product klikt je op
deze
url uitkomt?
Dat heeft niets met de module te maken. Dus of met de inrichting van je shop of iets met een verkeerde menu-structuur.
Dat heeft niets met de module te maken. Dus of met de inrichting van je shop of iets met een verkeerde menu-structuur.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 dec 2015 16:36Astrid schreef : Maar hoe verklaar je dan dat als je via deze (in mijn ogen juiste) url op een product klikt je op deze url uitkomt?
Daar heb ik absoluut geen verklaring voor.
Ik dacht dat deze marketingmodule dit genereerde, maar blijkbaar niet...
Wat ik ook doe, die vreemde verwijzing blijft Dus ik juichte te vroeg...
Nu ik weet het even niet meer.
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met een conflict tussen 1 van de componenten, modules en of plug-ins die ik geïnstalleerd heb.
Ik gebruik nog al wat verschillende programma's in de back-end en die zullen vast elkaar in de weg zitten o.i.d?
Ik had er nooit geen erg in, tot dat ik gebruik wilde maken van de re-order plug-in en concludeerde dat de bestellingen niet te open waren.
- plomp
30 dec 2015 18:37
Lijkt me sterk dat dat invloed heeft, maar je kunt ze allemaal uitzetten en dan kijken of het wel goed gaat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden