Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Welke webshop gebruiken deze bezorging sites?
31 mrt 2016 12:49
Graag wil ik een page in joomla 3 zetten voor het bezorgen van eten. Eigenlijk dus net als thuisbezorgd. Een overzichtelijke menu links, bestelde producten en bedrag + bestel knop rechts en in het midden plaatje met prijs en korte beschrijving verticaal onder elkaar. Mocht het nodig zijn dan ook extra subopties na een product geselecteerd te hebben.
Deze bestel systeem is eigenlijk wat we willen hirosushi.nl/bestel-online hij is overzichtelijk en reageert snel.
Deze site is hetzelfde idee maar is wat minder mooi en de rechterkant duurd erg lang met laden freshone-zaandijk.nl/online-bestellen
Mijn vraag is welke webshop hiroshushi.nl gebruikt. Ik heb niet veel ervaring met joomla maar met wat aanwijzingen denk ik dat ik een heel end kan komen. Bij voorbaat dank.
Deze bestel systeem is eigenlijk wat we willen hirosushi.nl/bestel-online hij is overzichtelijk en reageert snel.
Deze site is hetzelfde idee maar is wat minder mooi en de rechterkant duurd erg lang met laden freshone-zaandijk.nl/online-bestellen
Mijn vraag is welke webshop hiroshushi.nl gebruikt. Ik heb niet veel ervaring met joomla maar met wat aanwijzingen denk ik dat ik een heel end kan komen. Bij voorbaat dank.
- p03p
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
31 mrt 2016 12:56
Hallo p03p,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die sites gebruiken geen Joomla. Dit is wel te maken met Joomla, maar dan moet je je even verdiepen in de diverse webshopextensies.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die sites gebruiken geen Joomla. Dit is wel te maken met Joomla, maar dan moet je je even verdiepen in de diverse webshopextensies.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 mrt 2016 13:17
Dank voor de welkom
Ik had al een vermoeden dat het geen joomla was, welke webshops worden meestal gebruikt voor thuisbezorgd achtige sites in joomla?
Ik had al een vermoeden dat het geen joomla was, welke webshops worden meestal gebruikt voor thuisbezorgd achtige sites in joomla?
- p03p
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
31 mrt 2016 16:17
Hoi,
Men maakt gebruik van Pos 4. Dit hoort zover ik weet bij een kassa systeem.
www.hirosushi.nl/admin/login
Mijn vraag is welke webshop hiroshushi.nl gebruikt.
Men maakt gebruik van Pos 4. Dit hoort zover ik weet bij een kassa systeem.
www.hirosushi.nl/admin/login
- Otto
- Bezoeker
31 mrt 2016 19:11
Je zou eens naar
deze
kunnen kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden