Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Welke webshop gebruiken deze bezorging sites?
31 mrt 2016 12:49
Graag wil ik een page in joomla 3 zetten voor het bezorgen van eten. Eigenlijk dus net als thuisbezorgd. Een overzichtelijke menu links, bestelde producten en bedrag + bestel knop rechts en in het midden plaatje met prijs en korte beschrijving verticaal onder elkaar. Mocht het nodig zijn dan ook extra subopties na een product geselecteerd te hebben.
Deze bestel systeem is eigenlijk wat we willen hirosushi.nl/bestel-online hij is overzichtelijk en reageert snel.
Deze site is hetzelfde idee maar is wat minder mooi en de rechterkant duurd erg lang met laden freshone-zaandijk.nl/online-bestellen
Mijn vraag is welke webshop hiroshushi.nl gebruikt. Ik heb niet veel ervaring met joomla maar met wat aanwijzingen denk ik dat ik een heel end kan komen. Bij voorbaat dank.
Deze bestel systeem is eigenlijk wat we willen hirosushi.nl/bestel-online hij is overzichtelijk en reageert snel.
Deze site is hetzelfde idee maar is wat minder mooi en de rechterkant duurd erg lang met laden freshone-zaandijk.nl/online-bestellen
Mijn vraag is welke webshop hiroshushi.nl gebruikt. Ik heb niet veel ervaring met joomla maar met wat aanwijzingen denk ik dat ik een heel end kan komen. Bij voorbaat dank.
- p03p
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
31 mrt 2016 12:56
Hallo p03p,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die sites gebruiken geen Joomla. Dit is wel te maken met Joomla, maar dan moet je je even verdiepen in de diverse webshopextensies.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die sites gebruiken geen Joomla. Dit is wel te maken met Joomla, maar dan moet je je even verdiepen in de diverse webshopextensies.
Groetjes, Astrid