Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
adresgegevens klant onthouden
23 mei 2016 15:27
Is er een mogelijkheid dat een klant éénmalig zijn/haar gegevens invult bij het registreren en dat na invullen van E-maildres icm ww de adresgegevens automatisch geladen worden zodat de klant dit niet bij elke bestelling opnieuw hoeft in te vullen?
- RensvN
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
23 mei 2016 15:51
Ja, dat kan zeker.
Gebruik zelf hiervoor RSForm.
Je kunt een gratis versie downloaden of een PRO versie met meer mogelijkheden voor een gering bedrag.
Link RSForm
Gebruik zelf hiervoor RSForm.
Je kunt een gratis versie downloaden of een PRO versie met meer mogelijkheden voor een gering bedrag.
Link RSForm
- Tonnij01
23 mei 2016 15:51
Dat gebeurt standaard bij klanten die via VM registreren, dus ik begrijp je vraag niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 mei 2016 12:13
Oke maar hoe kun je via VM registreren dan?
Ik heb op de website maar een aparte login module gemaakt omdat ik binnen VM geen module zie die login/registratie toont maar dit werkt niet zoals ik het had bedoeld.
Ik heb op de website maar een aparte login module gemaakt omdat ik binnen VM geen module zie die login/registratie toont maar dit werkt niet zoals ik het had bedoeld.
- RensvN
-
25 mei 2016 13:19
Afhankelijk van je instellingen bij VM moet een klant zich registreren bij de eerste bestelling. Als hij dit doet, dan moet hij alle gegevens invullen en zijn die weer beschikbaar als hij inlogt. Dus in principe heb je de Joomla login module niet nodig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
25 mei 2016 13:39
Het probleem is eigenlijk dat in Virtuemart wel de mogelijkheid komt om in te loggen maar niet om te registreren.
De enige optie die er staat is "Ik ben al geregistreerd" vandaar dat ik de login module van Joomla heb gebruikt omdat deze wel de optie om te registreren geeft.
De enige optie die er staat is "Ik ben al geregistreerd" vandaar dat ik de login module van Joomla heb gebruikt omdat deze wel de optie om te registreren geeft.
- RensvN
-
25 mei 2016 13:53
Er staat toch een knop Toevoegen/bewerken informatie factuuradres? Als dat onduidelijk is, dan kan je met een taaloverride die tekst eventueel veranderen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
26 mei 2016 11:30 - 26 mei 2016 11:36
Het lijkt allemaal te lukken, ik krijg een bevestigingsmail maar bij het activeren van het account via de link kom ik op de homepage zonder een verdere melding.
Activeren van het account moet dan nog steeds via de backend gebeuren.
Wanneer ik nog eens op de activatielink in de mail klik dan krijg ik de melding:
Waarschuwing
Registratie mislukt: Verificatiecode is niet gevonden.
Activeren van het account moet dan nog steeds via de backend gebeuren.
Wanneer ik nog eens op de activatielink in de mail klik dan krijg ik de melding:
Waarschuwing
Registratie mislukt: Verificatiecode is niet gevonden.
- RensvN
-
26 mei 2016 11:52
Als je VM gebruikt moet je Accountactivatie voor nieuwe gebruikers op Geen zetten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden