Hoi
Ik heb twee problemen. Maar ik vermoed dat het dezelfde oorzaak heeft maar misschien ook niet. Daarom zet ik ze nu even in een berichtje. Ik heb Joomla 3.5.1 en virtuemart 3.0.16
Wanneer ik probeer in te loggen in de frontend krijg ik deze fout melding:
Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.
Nu las ik al in het forum dat het iets met cachen te maken heeft. Ik heb geprobeerd in te loggen met 3 browsers en ook nog op een andere computer. Helaas het zelfde resultaat. In de joomla instellingen heb ik cachen uitgeschakeld. Helpt ook niet. Wat kan ik nog meer doen?
Het andere probleem is in virtuemart. Wanneer iemand op afrekenen drukt bij een bestelling gaat de webshop direct naar de eerste pagina van de webshop terug gaat. Je kunt ook niet inloggen in het webshop.
Als blijkt dat dit twee verschillende problemen/oorzaken heeft zal ik het even uit elkaar halen.
Beide problemen zijn "zomaar" ontstaan. Ik heb niets veranderd aan de website of webshop en ik heb ook geen updates geplaatst.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.