Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Foutmelding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat ...

Foutmelding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat ...

25 mei 2016 10:38 - 04 jun 2016 14:19
#1
Hoi
Ik heb twee problemen. Maar ik vermoed dat het dezelfde oorzaak heeft maar misschien ook niet. Daarom zet ik ze nu even in een berichtje. Ik heb Joomla 3.5.1 en virtuemart 3.0.16
Wanneer ik probeer in te loggen in de frontend krijg ik deze fout melding:

Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.


Nu las ik al in het forum dat het iets met cachen te maken heeft. Ik heb geprobeerd in te loggen met 3 browsers en ook nog op een andere computer. Helaas het zelfde resultaat. In de joomla instellingen heb ik cachen uitgeschakeld. Helpt ook niet. Wat kan ik nog meer doen?
Het andere probleem is in virtuemart. Wanneer iemand op afrekenen drukt bij een bestelling gaat de webshop direct naar de eerste pagina van de webshop terug gaat. Je kunt ook niet inloggen in het webshop.
Als blijkt dat dit twee verschillende problemen/oorzaken heeft zal ik het even uit elkaar halen.
Beide problemen zijn "zomaar" ontstaan. Ik heb niets veranderd aan de website of webshop en ik heb ook geen updates geplaatst.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
  • Brinkp
  • Brinkp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Foutmelding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat ...

25 mei 2016 11:19
#2
Ik neem aan dat ook al je extensies up-to-date zijn? Als je echt niets meer gewijzigd hebt aan je site, dan is het misschien handig om even bij je hoster te informeren of zij iets hebben aangepast aan de serverconfiguratie. Je zou ook nog even de error logs van de server kunnen bekijken of je daar iets meer informatie krijgt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37438

Foutmelding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat ...

04 jun 2016 13:27
#3
Bedankt Astrid,
Er was inderdaad iets mis bij de hoster.
Alles draait nu weer
  • Brinkp
  • Brinkp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie