Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Virtuemart URL Error

Virtuemart URL Error

12 aug 2016 14:34
Hallo Forum,

Heb gisteren een topic aangemaakt over de kleur waar ik niet aan uit kwam bij Virtuemart. Inmiddels heb ik dit weten te regelen. Ik heb een speciaal invulveld toegevoegd en vervolgens hier een eigen label aan weten te hangen. Alleen als ik nu tinyurl.com/zkdj7zc op mijn website kijk, kan ik het product selecteren op kleur. Ga ik nu van het product van Index -> Roze en vervolgens terug naar zwart, dan geeft hij in de link /zwart aan die die uit de administrator haalt.

Hier gaat ergens iets mis, hoe kan ik dit oplossen?

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • jesper.v.meijel
  • jesper.v.meijel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Virtuemart URL Error

12 aug 2016 17:41
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt, maar snap ook niet waarom je multivariant gebruikt en geen Algemene variant subartikel. Er gaat van alles mis met je url in ieder geval.
De snelste manier om dit soort problemen te tackelen is om op een testomgeving een VM demo neer te zetten zodat je een spiekbriefje hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

Virtuemart URL Error

12 aug 2016 17:46
Hallo Astrid,

Ik heb een demo opgezet alleen echter om ik er op die manier ook niet aan uit.. Als je kijkt op het linkje, dan kun je hier kiezen uit Roze of Zwart. Ik wil dan dat de afbeelding ook wijzigt. Als je dit de eerste keer aanklikt werkt hij gewoon, maar wil je vervolgens terug naar Zwart dan doet hij het niet omdat het ergens in de URL mis gaat. Echter heb ik geen idee waar het mis gaat. Hij pakt namelijk in de URL dan /Zwart(Label in administrator) ipv de normale link.

Hopelijk is het probleem nu duidelijker.
  • jesper.v.meijel
  • jesper.v.meijel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie