Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Unieke product code
Unieke product code
24 okt 2016 17:27 - 24 okt 2016 17:47
Best forum,
Ik gebruik Joomla! 3.6.3 met Virtuemart 3.0.18 en One page checkout. Ik wil graag de unieke product code op het afreken scherm laten zien. Je begrijpt het ..zoek me gek...maar kan het niet vinden!
Iemand een idee?
Vast bedankt voor de moeite,
Carel Prins
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik gebruik Joomla! 3.6.3 met Virtuemart 3.0.18 en One page checkout. Ik wil graag de unieke product code op het afreken scherm laten zien. Je begrijpt het ..zoek me gek...maar kan het niet vinden!
Iemand een idee?
Vast bedankt voor de moeite,
Carel Prins
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Connecting
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Unieke product code
24 okt 2016 17:38
Gebruik je een extensie voor de one page checkout dan? Bij de standaard VM OPC, staat gewoon de unieke code.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
Unieke product code
24 okt 2016 17:46 - 24 okt 2016 17:49
Dan kan je beter even
hier
kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
Unieke product code
24 okt 2016 18:11
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik opgelost
verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Ik zal dit draadje open laten. Misschien heeft nog iemand een tip voor je. En anders kan je hier straks zelf de oplossing plaatsen.
Ik zal dit draadje open laten. Misschien heeft nog iemand een tip voor je. En anders kan je hier straks zelf de oplossing plaatsen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.760 seconden