Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
2 de hands
2 de hands
12 nov 2016 20:47
Ik ben op zoek naar het volgende. Heb een joomla site van een hengelclub en nu werd me al een paar keer gevraagd of er niets kan opkomen waar leden hun tweede handsmateriaal kunnen te koop aanbieden. dacht wel dat er zoiets zou bestaan alleen vind ik niet echt iets . heb nu virtuemart maar bij het bekijken denk ik dat het meer voor een winkel is en dat zijn we niet natuurlijk.
weet er iemand iets of hoe zou ik dat kunnen oplossen?
weet er iemand iets of hoe zou ik dat kunnen oplossen?
- Red wodk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
2 de hands
13 nov 2016 07:58
Goeiemorgen,
Ik denk dat je opzich wel iets kan maken in een soort van webwinkel vorm. Maar anders kun je ook nog kijken naar deze extensies: extensions.joomla.org/category/e-commerce/auction
Ik denk dat je opzich wel iets kan maken in een soort van webwinkel vorm. Maar anders kun je ook nog kijken naar deze extensies: extensions.joomla.org/category/e-commerce/auction
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
- Red wodk
- Nieuw op Joomla!NL
2 de hands
13 nov 2016 10:12
Je kunt ook nog kijken naar
adsmanager
of eventueel een forumextensie zoals Kunena gebruiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
2 de hands
21 nov 2016 19:43
Hey Astrid , ik heb al een kunena forum lopen op mijn website en daar staat er idd een te koop topic in. zou het mogelijk zijn om op mijn joomla homepage een knop of zo te plaatsen die direct naar deze topic verwijst? dit zou mss wel een oplossing kunnen zijn voor wat ik wil.
- Red wodk
- Nieuw op Joomla!NL
2 de hands
21 nov 2016 20:48
Je kunt inderdaad een knop maken met een link naar dat topic.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden