Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afronden van de prijs
Afronden van de prijs
02 mrt 2017 15:58
In VM heb ik artikels geplaatst en hun prijs. Helaas als ik de prijs laat berekenen met de BTW erbij wordt deze niet mooi afgerond. Kan ik dit ergens instellen ? Of kan ik omgekeerd tewerkgaan door de prijs + btw in te vullen waardoor het systeem zelf de prijs zonder btw berekend.
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Afronden van de prijs
03 mrt 2017 09:17Ja, dat kan.Of kan ik omgekeerd tewerkgaan door de prijs + btw in te vullen waardoor het systeem zelf de prijs zonder btw berekend
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Afronden van de prijs
03 mrt 2017 09:22 - 09 mrt 2017 10:28
Hoe doe ik dit. Als ik enkel de uiteindelijke prijs invul en ik sla op, dan verandert de prijs naar 0
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
- arawolf
-
- arawolf
-
Afronden van de prijs
13 mrt 2017 20:33
Omdat je de vraag stelt of het kan. Als je bericht #2 nog eens naleest, dan is het denk ik een vrij logisch antwoord. Overigens heb ik geen idee hoe je dit het beste kan doen.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden