Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Verschillende aantallen verschillende prijzen
Verschillende aantallen verschillende prijzen
17 dec 2017 12:32 - 17 dec 2017 12:43
Hallo Forum,
Ik werk met Joomla! 3.8.3 met Virtuemart 3.2.10. Ik ben op zoek naar een plugin, extentie of een module waar het aankopen van verschillende hoeveelheden de prijs bepaalt. Voorbeeld: 1 pak kost € 10,-. Bij de aanschaf van 10 pakken gaat de stuksprijs naar € 8,-. Bestaat er zoiets wat makkelijk te implementeren is? Ik zoek me suf maar tot nu toe nog niks gevonden. Of het is maatwerk?
Vast bedankt voor het antwoord
Groet,
Carel
Edit Romke: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik werk met Joomla! 3.8.3 met Virtuemart 3.2.10. Ik ben op zoek naar een plugin, extentie of een module waar het aankopen van verschillende hoeveelheden de prijs bepaalt. Voorbeeld: 1 pak kost € 10,-. Bij de aanschaf van 10 pakken gaat de stuksprijs naar € 8,-. Bestaat er zoiets wat makkelijk te implementeren is? Ik zoek me suf maar tot nu toe nog niks gevonden. Of het is maatwerk?
Vast bedankt voor het antwoord
Groet,
Carel
Edit Romke: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Connecting
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
17 dec 2017 13:19 - 17 dec 2017 13:19
Wat is er mis met de standaard mogelijkheid van VM?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 dec 2017 16:08
Hoi Astrid,
Ik begrijp je niet goed denk ik..Of ik weet niet goed hoe hoeveelheid bereikt werkt....Is er zoiets als Virtuemart voor dummies?
Groet,
Carel
Ik begrijp je niet goed denk ik..Of ik weet niet goed hoe hoeveelheid bereikt werkt....Is er zoiets als Virtuemart voor dummies?
Groet,
Carel
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
17 dec 2017 16:23
Voor zover ik weet is er geen VM voor dummies. Maar aan de hand van mijn voorbeeld moet je dat toch kunnen maken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Connecting
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden