- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Joomshopping: klanten kunnen niet meer inloggen
Joomshopping: klanten kunnen niet meer inloggen
16 aug 2018 14:07 - 16 aug 2018 14:36Ik heb een Joomla webshop met JShopping als shopsoftware extensie.
Het werkte goed maar nu ineens kunnen klanten zich niet meer registreren. Het blijkt dat er een verwijzing naar de user folder niet klopt.
klanten krijgen een 500 error. Iemand enig idee hoe een verwijzing ineens kan wijzigen en waar ik dat wellicht kan vinden?
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat (Joomla - Joomshopping) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- Siwi
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
16 aug 2018 14:28Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Joomla-Joomshopping
16 aug 2018 14:48Onder Algemene instellingen bij het tabje "systeem" zie ik foutopsporing systeem en/of taal, Ik heb nu systeem aangezet dit is wat je bedoel toch?
- Siwi
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla-Joomshopping
16 aug 2018 15:03 - 16 aug 2018 15:18500 - Weergave registermail is niet gevonden
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:
een verouderde bladwijzer/favoriet
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
een fout getypt adres
u heeft geen toegang tot deze pagina
De gegeven bron is niet gevonden.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Probeer één van de volgende pagina's:
Startpagina
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout.
Weergave registermail is niet gevonden
/var/www/vhosts/vermeij-wemeldinge.nl/httpdocs/plugins/system/t3/includes/joomla4/HtmlView.php:706
Call stack
# Function Location
1 () JROOT/plugins/system/t3/includes/joomla4/HtmlView.php:706
2 Joomla\CMS\MVC\View\HtmlView->loadTemplate() JROOT/components/com_jshopping/models/usermailregister.php:120
3 jshopUserMailRegister->getMessageMail() JROOT/components/com_jshopping/models/usermailregister.php:126
4 jshopUserMailRegister->send() JROOT/components/com_jshopping/models/userregister.php:190
5 jshopUserregister->mailSend() JROOT/components/com_jshopping/controllers/user.php:192
6 JshoppingControllerUser->registersave() JROOT/libraries/src/MVC/Controller/BaseController.php:710
7 Joomla\CMS\MVC\Controller\BaseController->execute() JROOT/components/com_jshopping/jshopping.php:25
8 require_once() JROOT/libraries/src/Component/ComponentHelper.php:382
9 Joomla\CMS\Component\ComponentHelper::executeComponent() JROOT/libraries/src/Component/ComponentHelper.php:357
10 Joomla\CMS\Component\ComponentHelper::renderComponent() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:194
11 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->dispatch() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:233
12 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->doExecute() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:195
13 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->execute() JROOT/index.php:49
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Siwi
- Nieuw op Joomla!NL
Joomla-Joomshopping
16 aug 2018 15:49 - 17 aug 2018 07:21zie heronder de specifiek benodigde aanpassing uiteindelijk gehaald uit de Joomshopping forum.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.4.17.1
template_changes_4.17.0_4.17.1.patch
Other templates have to be updated.
Copy
components\com_jshopping\templates\default\user\activationmail.php
components\com_jshopping\templates\default\user\activationmailadmin.php
components\com_jshopping\templates\default\user\registermail.php
components\com_jshopping\templates\default\user\registermailadmin.php
to
components\com_jshopping\templates\{yourtemplate}\user\activationmail.php
components\com_jshopping\templates\{yourtemplate}\user\activationmailadmin.php
components\com_jshopping\templates\{yourtemplate}\user\registermail.php
components\com_jshopping\templates\{yourtemplate}\user\registermailadmin.php
- Siwi
- Nieuw op Joomla!NL
17 aug 2018 07:22 - 17 aug 2018 07:44Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team