Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Bij registratie nieuwe gebruiker: Invalid Token, while trying to save user

Bij registratie nieuwe gebruiker: Invalid Token, while trying to save user

13 feb 2019 22:59 - 14 feb 2019 00:44
#1
Ik loop tegen een probleem aan bij mijn Webshop als een nieuwe gebruiker zich probeert te registeren via een telefoon of een tablet. Na het invullen van de gevraagde gegevens drukken men op registeren en komt de melding: Invalid Token, while trying to save user

Versies
Joomla: 3.9.3
Virtuemart 3.4.2
Template is van virtuemarttemplates.com

Settings:

Cache: uit
Gzip: uit
HTTPS: on
Plug-in: Pagecache: off

Uiteraard oplossingen gezocht online en het volgende geprobeerd, allemaal geen verschil:
- Cache meerdere keren geleegd
- Plugin geinstaleerd (op aanraden) Token intercepter (maakt geen verschil)
- JAVA aan en uit gezet
- https voor gevoelige omgevingen aan en uit gezet in VM configuratie
- Code toegevoegd aan de .CSS (geen resultaat)
- Check gedaan, maar er is geen verschil tussen: www.url vs the https:/url
- SEF en URL rewrite uitgezet in de Joomla instellingen

Foutmelding als ik debug aanzet, wellicht ziet iemand hier iets in:
Code:
Bericht 1 vmdebug Show All Errors, PHP-Version 7.1.17 2 vmdebug 2 Languages, default shoplanguage (VmConfig::$jDefLang): nl_nl nl-NL Selected VM language (VmConfig::$vmlang): nl_nl nl-NL SEF: nl 3 vmdebug vmTime: time to load config: 0.0104160308837891 4 vmdebug There is no requested itemid loaded home Itemid Var1: 904 5 vmdebug Start used Ram 10M 6 vmdebug SSL enabled Invalid Token, while trying to save user 3 vmdebug vmTime: time to load config: 0.0104470252990723 4 vmdebug Start used Ram 10M 5 vmdebug SSL enabled 6 vmdebug getBTuserinfo_id is 0 7 vmdebug Try to get $virtuemart_userinfo_id by type BT 8 vmdebug getUserInfoInUserFields case empty $uid 9 vmdebug My Url in loginform Var1: index.php?option=com_virtuemart&view=user&layout=edit&language=nl-NL&Itemid=566&lang=nl-NL 10 vmdebug End used Ram 16M 11 vmdebug Peak memory peak 16M 12 vmdebug vmTime: "VirtuemartControllerUser" Finished task : 0.139991044998169 13 vmdebug getVendorId normal shopper 14 vmdebug My Memory Limit in Bytes 268435456 15 vmdebug my filter order Var1: pc.ordering 16 vmdebug vmTime: sortSearchQuery products: topten: 0.00153303146362305 17 vmdebug $customfield->options Product to ignore, continue Var1: 188 18 vmdebug vmTime: Time consumed for shipment/payment plugins: 0.00803589820861816

Morgenochtend verhuist de hosting de website naar een andere server om te kijken of dit scheelt.
Ik geef het bijna op. Wie kan mij in de juiste richting helpen?

Edit Jelle: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 14 feb 2019 00:44 door Jelle.
  • Brian
  • Brian's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 136

Bij registratie nieuwe gebruiker: Invalid Token, while trying to save user

14 feb 2019 14:59
#2
De hosting heeft een verhuizing gedaan wat betreft server en daarna was het probleem opgelost. Het zat dus niet in Joomla of Virtuemart.
  • Brian
  • Brian's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 136
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.807 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie