Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Extension gezocht voor én catalogus én webshop

Extension gezocht voor én catalogus én webshop

30 okt 2022 16:39
#1
Hallo allen,

Wie kan mij op een spoor zetten?
Ik ben op zoek naar een extension voor een webshop met twee delen. Het ene deel moet fungeren als echte webshop, waarop artikelen kunnen worden gekocht en afgerekend, en het andere deel moet als catalogus gaan fungeren, waarbij wel een prijs per eenheid moet komen te staan, maar die je niet kan bestellen. Het moet mogelijk zijn om een aantal artikelen (beperkt mag) te selecteren en deze mee te nemen naar een offerte module waar op basis van extra opgevraagde gegevens een eerste vrijblijvende offerte gemaakt kan worden. Daarbij kan de klant zelf kijken welke impact de keuze van de artikelen heeft in de totaalprijs. Vanuit deze module is het dan mogelijk een afspraak te maken voor een advies- en verkoopgesprek.

Ik weet dt je bepaalde artikelen niet op voorraad zou kunnen zetten en dat ze dan in je catalogus verschijnen en niet in de webshop staan, echter een artikel uit de webshop dat dan toevallig niet op voorraad is zal hier ook ineens in terecht komen. Dat is dan weer niet de bedoeling. Ik denk voornamelijk aan een extra selectie per artikel webshop/catalogus, maar is dat met elke webshop extension te realiseren?

Ik ben wel redelijk technisch en Google is je beste vriend om (programmeer-) problemen op te lossen.

O ja. Ik gebruik versie 4.2.4. in een nieuw op te zetten site.
  • Reijer
  • Reijer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie