Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Lengte velden weergeven op site
03 jan 2013 13:34
HAllo,
Op onze virtuemart site geven we nu keurig over de lengte in van het product.
Echter is deze niet zichtbaar op de site zelf bij het product. Is er een mogelijkheid om dit veld weer te kunnen geven bij elk product waar dit is ingevuld?
Op onze virtuemart site geven we nu keurig over de lengte in van het product.
Echter is deze niet zichtbaar op de site zelf bij het product. Is er een mogelijkheid om dit veld weer te kunnen geven bij elk product waar dit is ingevuld?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
03 jan 2013 13:55
Klopt. Moet je even een template override maken. Hoe dat moet staat
hier
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2013 09:12
hallo,
Dit werkt zo prima. Alleen begrijp ik niet goed wat de "template override" inhoud. Ik heb de broncodes aangepast zoals in het artikel. Moet ik daarna nog iets doen, om bijvoorbeeld te voorkomen dat de tekst wordt overschreven bij een update?
Dit werkt zo prima. Alleen begrijp ik niet goed wat de "template override" inhoud. Ik heb de broncodes aangepast zoals in het artikel. Moet ik daarna nog iets doen, om bijvoorbeeld te voorkomen dat de tekst wordt overschreven bij een update?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
08 jan 2013 10:04
Meer daarover kan je
hier
vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.767 seconden