Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Speciale velden en voorraad beheer

Speciale velden en voorraad beheer

10 feb 2013 22:42 - 11 feb 2013 20:14
#1
Goede avond alle,

Allemaal bedankt voor de teksten en uitleg, ik heb er toch veel uit kunnen halen al is het zoeken wel eens lang werk omdat ik onder de verkeerde teksten zoek.

Maar goed eind goed al goed, ik heb de volgende vraag;
ik heb een hoofd artikel en daarin 5 sub artikelen gemaakt met daarin een speciale veld aangemaakt
waardoor klanten een maat kunnen selecteren. Hieraan is bij de sub artikelen een voorraad aan gekoppeld
zodat als de voorraad op is niet geselecteerd kan worden. nu heb ik het volgende probleem;

artikel 1 > voorraad 0
subartikel 1 > voorraad 1
subartikel 2 > voorraad 6
subartikel 3 > voorraad 0

ik heb standaard ingesteld dat als een artikel niet op voorraad is niet zichtbaar is, subartikel 3 is dus niet voorradig en word niet weergegeven in de keuze optie lijst. echter zie ik in het front end de beschikbaarheid staan en die staat op ROOD als zijnde niet beschikbaar (klopt want artikel 1 staat op 0) maar als ik dat artikel de voorraad 7 zet staat deze beschikbaarheid wel op groen dus dat zou dan kunnen kloppen. Maar als alle sub artikelen verkocht zijn kunnen deze niet besteld worden (want die verdwijnt uit de keuze lijst) maar het artikel blijft ter alle tijden bestaan. Kan dit ook nog anders?

Ik hoop dat ik niet te veel verwarring schept en iemand met een oplossing komt :)

Edit Jelle.D: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Laatst bewerkt 11 feb 2013 20:14 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • tommielensink
  • tommielensink's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 8
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.635 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie