Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
subcategorie producten worden niet weergegeven.
12 feb 2013 14:17
Hallo,
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van virtuemart en ben bezig met een catalogus.
ik heb een categoriestructuur opgezet:
categorie1-subcategorie1--subsubcategorie1a,-subcategorie2--subsubcategorie2a
Als ik een artikel plaats in categorie1 wordt hij keurig weergegeven, maar als ik een artikel plaats in b.v. subsubcategorie1 of subcategorie1 dan zie ik niets?
Heb ik ergens een instelling niet goed staan?? Ik ben aan het graven geweest maar weet niet meer waar ik het moet zoeken?
gr. Ineke
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van virtuemart en ben bezig met een catalogus.
ik heb een categoriestructuur opgezet:
categorie1-subcategorie1--subsubcategorie1a,-subcategorie2--subsubcategorie2a
Als ik een artikel plaats in categorie1 wordt hij keurig weergegeven, maar als ik een artikel plaats in b.v. subsubcategorie1 of subcategorie1 dan zie ik niets?
Heb ik ergens een instelling niet goed staan?? Ik ben aan het graven geweest maar weet niet meer waar ik het moet zoeken?
gr. Ineke
- Ineke_vg
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 feb 2013 14:25
Zou gewoon moeten werken. Wat heb je voor menu-item voor je VM startpagina? Zet die eens op Voorpagina of VM standaard layout.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 feb 2013 14:35
Die staat op voorpagina.
Ik heb nog even wat met categorieën gewisseld en ik zie nu dat het aan de laatst toegevoegde artikelen ligt.
Het artikel staat op geactiveerd en de beschikbaarheidsdatum is 1feb2013. Dan heb ik toch alles aangezet wat moet???
Ik heb nog even wat met categorieën gewisseld en ik zie nu dat het aan de laatst toegevoegde artikelen ligt.
Het artikel staat op geactiveerd en de beschikbaarheidsdatum is 1feb2013. Dan heb ik toch alles aangezet wat moet???
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
12 feb 2013 14:41
Zou de instellingen even controleren met artikelen die wel zichtbaar zijn. Kan zijn dat ze niet aan de juiste klantgroep zijn toegewezen, kan zijn dat er geen voorraad is en dat je hebt ingesteld dat artikelen zonder voorraad niet getoond moeten worden, en ga zo maar door.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
12 feb 2013 14:50
Bleek idd de klantgroepen te zijn. Omdat dit op default stond dacht ik dat dat de lading wel ging dekken maar dat was dus niet zo. Product is alleen zichtbaar als ik geen klantgroep selecteer.
Bedankt voor het zetje in de goede richting
Gr. Ineke
Bedankt voor het zetje in de goede richting
Gr. Ineke
- Ineke_vg
- Joomla!NL ontdekker
-
12 feb 2013 14:51
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden