Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Sub artikelen staan niet op volgorde

21 feb 2013 11:04
Ik loop tegen het volgende probleem aan: ik heb een hoofd product gemaakt, met 24 sub producten. Als je naar het hoofd artikel gaat kun je in een lijst het subartikel aanklikken. Maar die staan niet op de juiste volgorde. Ik zou niet weten hoe je de volgorde daarvan kunt aanpassen. Ik heb de subartikelen geen categorie gegeven, omdat ze anders allemaal getoond worden, en ik wil dat er maar 1 getoond wordt.

Zie: de webshop waar het om gaat
  • dieter12
  • dieter12's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

21 feb 2013 18:05
Werkt normaal gesproken in Configuratie > tabbld Instellingen Artikel Sortering
Hier heb je de standaard sortering met heel veel opties.

Desnoods kies je voor "volgorde" die je kunt instellen (met pijltjes en daarna opslaan op de kleine diskette)
Maar ik denk dat er wel een vooringestelde standaard volgorde te vinden zal zijn?
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

21 feb 2013 18:07
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkt niet. Sorteren met de pijltjes gaat ook niet omdat de sub artikelen geen categorie hebben.
  • dieter12
  • dieter12's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.602 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie