Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Speciale velden en btw
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 09:12
Goedenmiddag
Ik heb nog een vraagje omtrent de dropdownbox is het mogelijk deze inclusief btw te krijgen ik vind dat het nu een beetje wazig blijf van die rare bedragen dus. Het zal mooier zijn als ik gewoon de meerprijs er kan zitten zou voor de klant wat duidelijker zijn. Of dat ik het bedrag en het plusteken niet zichtbaar kan maken voor de klant.
Ik gebruik joomla 2.5
De laatste versie van virtuemart
Mijn url is: www.easyfishingproducts.nl
Groetjes Marcel
Ik heb nog een vraagje omtrent de dropdownbox is het mogelijk deze inclusief btw te krijgen ik vind dat het nu een beetje wazig blijf van die rare bedragen dus. Het zal mooier zijn als ik gewoon de meerprijs er kan zitten zou voor de klant wat duidelijker zijn. Of dat ik het bedrag en het plusteken niet zichtbaar kan maken voor de klant.
Ik gebruik joomla 2.5
De laatste versie van virtuemart
Mijn url is: www.easyfishingproducts.nl
Groetjes Marcel
- Marsje61
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 10:28
Toeslagen zijn toch inclusief BTW? Tenminste als je bij BTW rekenregel de optie BTW per artikel hebt gekozen.
Voorbeeld is een product dat netto 20 euro kost met een toeslag van 10 euro.
Prijs zonder BTW is netjes 30 euro en prijs inclusief is 36,30.
Voorbeeld is een product dat netto 20 euro kost met een toeslag van 10 euro.
Prijs zonder BTW is netjes 30 euro en prijs inclusief is 36,30.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 11:47 - 02 mrt 2013 11:54
Hallo Astrid,
Dat snap ik allemaal wel,heb het ook nagerekend het bedrag wat daar staat is idd exclusief btw.
daarom kloppen de bedragen bij mij niet. (Zie bijlage)
De prijzen op de uiteindelijke verkoopprijs die kloppen.
Maar bij de berekening kom ik toch echt lager uit.Als straks mijn klanten het ook gaan narekenen staat het erg slordig en krijg ik problemen denk ik.
Groet Marcel
Dat snap ik allemaal wel,heb het ook nagerekend het bedrag wat daar staat is idd exclusief btw.
daarom kloppen de bedragen bij mij niet. (Zie bijlage)
De prijzen op de uiteindelijke verkoopprijs die kloppen.
Maar bij de berekening kom ik toch echt lager uit.Als straks mijn klanten het ook gaan narekenen staat het erg slordig en krijg ik problemen denk ik.
Groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 12:20
Ik snap er echt niks van. Jij geeft zelf aan dat je toeslagen ex btw zijn, maar die zijn altijd inclusief zoals ik al aangaf.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 14:04
Hoi Astrid,
Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest.
Het verschil tussen de goedkoopste molen (29,95) en de duurtste molen(34,95) van die serie is 5 euro.
In het dropdown menu geeft hij 4,13 aan ik zou daar op die plek graag het werkelijke bedrag wat de klant meer moet gaan betalen dus 5 euro willen hebben staan en geen 4,13.
Is dit mogelijk?
Groet Marcel
Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest.
Het verschil tussen de goedkoopste molen (29,95) en de duurtste molen(34,95) van die serie is 5 euro.
In het dropdown menu geeft hij 4,13 aan ik zou daar op die plek graag het werkelijke bedrag wat de klant meer moet gaan betalen dus 5 euro willen hebben staan en geen 4,13.
Is dit mogelijk?
Groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 14:37
Kan volgens mij alleen als je kiest voor BTW per artikel ipv BTW per factuur zoals je het nu volgens mij hebt staan.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 14:52
hoi Astrid,
Ja dat klopt heb inderdaad alleen de btw op mijn factuur staan en dat wil ik graag zo houden.
Is het dan mogelijk om die + € 4,13 transparant te maken of wit dat dit niet meer zichtbaar is?
Tenslotte komt de verkoopprijs erboven te staan dus die meerprijs in het dropdown menu is niet zo belangrijk voor mij.
Groet Marcel
Ja dat klopt heb inderdaad alleen de btw op mijn factuur staan en dat wil ik graag zo houden.
Is het dan mogelijk om die + € 4,13 transparant te maken of wit dat dit niet meer zichtbaar is?
Tenslotte komt de verkoopprijs erboven te staan dus die meerprijs in het dropdown menu is niet zo belangrijk voor mij.
Groet Marcel
- Marsje61
- Bekend met Joomla!NL
Speciale velden en btw
02 mrt 2013 15:26
Zou het niet weten, misschien iemand anders. Dit is de enige oplossing die ik ken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden